srijeda, 24. listopada 2018.

theBalm: Bahama Mama [RECENZIJA]

Ultra hvaljeni theBalm Bahama Mama bronzer odnedavno se našao i u mom beauty kutku. Ono što me odbijalo da ga prije nabavim je cijena za koju nisam bila sigurna da je opravdana. Ipak, znatiželja je bila jača te sam odlučila riskirati i nisam požalila.


Što kaže theBalm?
theBalm Bahama Mama Bronzer, sjenilo za oči i puder za konturiranje u jednom. Sjenila za oči theBalm Bahama Mama omogućit će vam da osjenčate kapke po svojim predstavama, a svako šminkanje dobit će novu dimenziju.


Način upotrebe: Nanesite sjenila na kapke očiju kistom, pjenastim aplikatorom ili vrhovima prstiju. Nanesite puder na lice kistom za matiranje kože ili fiksiranje make-upa. Nanesite na obraze pomoću širokog kista i razmažite okolo.


Moji dojmovi:
Već sam vam spomenula moj strah o cjenovnoj opravdanosti ovog bronzera/sjenila/pudera (kako god ga zvale) i pri prvom dodiru kista sa ovim bronzerom bila sam očajna jer je pigmentacija slaba do srednja. Pomislila sam da će Bahama Mama ići na listu za odstrel, no ipak sam odlučila eksperimentirati i dati drugu šansu ovom mališanu. I nakon par pokušaja pronašla sam način na koji najbolje surađujemo i uz koji moje lice dobije posebnu notu. S obzirom da je bronzer dosta tamne, neutralno smeđe nijanse, bez crvenkastog ili narančastog pigmenta, njegova srednja pigmentiranost omogućuje da odgovara svim podtonovima kože, čak i onim najsvjetlijim te ćete teško pretjerati. Baš zato smo se jako dobro složili jer kada se ujutro još snena šminkam, nikako ne želim zbog dva ili tri poteza kistom previše izgledati kao da sam izgubila kompas i uronila glavu u bronzer. Osim toga, ono što je glavna prednost ovog bronzera je nijansa koja licu daje posebnu svježinu i blagi brončani ten te nitko neće moći primijetiti da vam nedostaje pokoji sat sna.


Zaključak: Odličan bronzer koji će vam pružiti svjež, zdrav i lagano preplanuo izgled te nitko neće primijetiti da vam nedostaje koji sat sna. Posebna preporuka svim djevojkama koje su često u žurbi jer je s ovim bronzerom gotovo nemoguće pretjerati.

Gdje kupiti: Notino webshop

Ocjena: 5+

Jeste li već isprobale Bahama Mama bronzer? Kakvi su vaši dojmovi?

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates