ponedjeljak, 27. kolovoza 2018.

Njega kože nakon sunčanja - FAVORITI

U trenutku kada sam pisala naslov ovog posta, shvatila sam da mnogi pod njegom kože nakon sunčanja podrazumijevaju samo njegu nakon samog izlaganja suncu, stoga bi možda bilo pametnije da sam ovaj post nazvala - njega kože nakon ljeta. Sto puta sam ponovila, i opet ću, njega kože je toliko bitna, a često ju zanemarujemo. Čak i ako vaša koža nema nekih specifičnih zahtjeva, nemojte ju zanemariti, posebno ako želite da vam ljetni, preplanuli ten potraje što duže. U nastavku ću vam otkriti svoje favorite za njegu kože nakon sunčanja/ljeta koji mi osiguravaju postojan ljetni ten i zdrav izgled kože.



Što kaže Hawaiian Tropic?
Preparat nakon sunčanja Hawaiian Tropic After Sun Ultra Radiance osigurat će koži izmučenoj suncem potrebnu regeneraciju i umirivanje. Svojstva: dubinski hrani kožu, intenzivno hidratizira, njeguje i regenerira.


Količina: 240 ml

Moji dojmovi: Dugo sam slušala o odličnim Hawaiian Tropic proizvodima sve dok konačno jedan nisam isprobala. Radi se o hidratantnom mlijeku za tijelo namijenjenom njezi kože nakon sunčanja. Tekstura mu je lagana, mliječna sa sitnim, presijavajućim shimmer česticama. Odlično umiruje kožu  odmah nakon sunčanja, a danima nakon dubinski hidratizira i njeguje, dajući joj pritom suptilan, shimmerasti sjaj koji posebno lijepo naglašava preplanulu put. Miris je decentan, slatkasto voćan i ne zadržava se dugo na koži.



Što kaže Bioderma?
Preparat nakon sunčanja Bioderma Photoderm After Sun osigurat će koži izmučenoj suncem potrebnu regeneraciju i umirivanje. Svojstva: smiruje kožu nakon sunčanja, pojačava i produljuje preplanulost, pruža osjećaj svježine, intenzivno hidratizira.


Količina: 200 ml

Moji dojmovi: Biodermino Photoderm After Sun osvježavajuće mliijeko za tijelo spasilo me u kritičnim situacijama kada sam primijetila da mi je koža pokazuje znakove iritacija i crvenila nakon sunčanja. Dogodilo mi se to u području prsa, oko gornjeg dijela kupaćeg kostima, treći dan nakon sunčanja. Moram priznati da me to pomalo uplašilo jer rijetko izgorim, ali ovo je više bilo kao reakcija na sunce, a ne crvenilo od pretjeranog izlaganja suncu. Odmah po povratku s plaže obilno sam namazala ovo umirujuće mlijeko i ostala iznenađena ugodnim osjećajem hlađenja i očiglednog smirivanja crvenila. Nastavila sam koristiti ovo mlijeko na svim osjetljivijim dijelovima tijela i tako spriječila pojavu novih iritacija i u potpunosti riješila postojeće. Zbog svoje brzoupijajuće, lagano mliječne teksture idealno je za sve koji ne vole dugo čekati da se proizvod upije, a potrebna im je umirujuća njega tijela.


Astrid Sun svjetlucavo mlijeko nakon sunčanja

Što kaže Astrid?
Preparat nakon sunčanja Astrid Sun Sun osigurat će koži izmučenoj suncem potrebnu regeneraciju i umirivanje. Svojstva: smiruje kožu nakon sunčanja, dubinski hrani kožu, njeguje i regenerira, pojačava i produljuje preplanulost.


Količina: 150 ml

Moji dojmovi: Još jedan proizvod koji bih gotovo mogla svrstati u dekorativu zbog shimmerastog pigmenta koji posjeduje. Fantastično svjetlucavo mlijeko za tijelo koje će vam instantno dati za nijansu tamniji izgled kože uz predivne presijavajuće čestice i decentan miris. Lagana tekstura koja se brzo upija i ostavlja kožu svjetlucavo svilenkastom oduševit će sve ljubiteljice shimmerastih proizvoda. Obožavam koristiti ovaj losion za večernje izlaske, a posebno na nogama jer fenomenalno prikrije sve nedostatke poput pigmentacijskih mrlja i pssst :) celulita! Definitivno preporučujem ovaj proizvod jer je iznimno povoljan, a odlične kvalitete.




Što kaže Farmona?
Preparat nakon sunčanja Farmona Sun Balance osigurat će koži izmučenoj suncem potrebnu regeneraciju i umirivanje. Svojstva: hladi kožu, njeguje i regenerira, intenzivno hidratizira, koži vraća elastičnost.


Količina: 150 ml

Moji dojmovi: Vjerujem da sve mi imamo omiljenu termalnu vodu za lice, stoga je pravi trenutak da vam predstavim moju omiljenu termalnu vodu za tijelo (p.s. i ovu možete koristiti na licu :) ). Radi se o SOS termalnoj vodi koja će vam pružiti ugodan osjećaj hlađenja, opuštanja napete kože i prijeko potrebne hidratacije. Raspršuje se s udaljenosti od cca 20 cm i pritom se sitne kapljice raspršuju u obliku magličaste pjene koja se vrlo brzo upija bez ostavljanja masnog traga na koži. Odlično hidratizira kožu i ovo je jedan od onih proizvoda koje želim imati u svojoj kolekciji tijekom cijele godine. 


Sve ove proizvode možete pronaći na Notino webshop-u.

Koji su vaši omiljeni proizvodi za njegu kože nakon sunčanja?

1 komentar:

 
 
Blogger Templates