utorak, 10. srpnja 2018.

FILORGA: Medi-Cosmetique Time-Filer Mask maska za zaglađivanje s kolagenom [RECENZIJA]

U moru proizvoda za borbu protiv dosadnih znakova starosti, često je teško, da ne kažem nemoguće odlučiti se u što ćemo uložiti naš novac i vrijeme. Tomu svakako ne pridonose cijene takvih proizvoda pa odlazak na kozmetičke police nerijetko završi frustrirajućim tapkanjem na mjestu i prebiranjem, iščitavanjem, uspoređivanjem, vraćanjem i uzimanjem proizvoda s polica do iznemoglosti. Dragi i vjerni čitatelji našeg bloga, mi vas razumijemo i nudimo naša iskustva s već isprobanim proizvodima i alternativama. Danas ću vam predstaviti proizvod koji u kratkom vremenu za ipak ne tako malu cijenu daje i neke rezultate. Radi se o proizvodu za njegu kože lica, za zatezanje i revitalizaciju, maski kao nijednoj drugoj: FILORGA Medi-Cosmetique Time-Filer Mask maska za zaglađivanje s kolagenom.


Što kaže Filorga?
Maska za glatku kožu s kolagenom Filorga Time-Filler Mask dodat će vašoj koži čvrstoću i sjaj, te reducirati bore. Crna vlakna maske od japanskog hrasta detoksiciraju i čiste vašu kožu. Zahvaljujući visokom udjelu aktivnih tvari, prirodnog kolagena i šećernih derivata iz cikorije i cezalpinije vaša će koža biti savršeno glatka odmah nakon prve primjene. Učinci: učvršćuje, reducira bore, vraća sjaj koži, detoksikacija.

Ambalaža: Proizvod dolazi vrećici većih dimenzija, čiji dizajn odiše modernim i pomalo minimalističkim štihom, čime pak upućuje na visokotehnološki pristup tog proizvoda. Na poleđini sena nekoliko jezika nalaze otisnute upute i sastojci proizvoda, a na prednjoj strani je na crnoj pozadini oslikan simboličan prikaz djelovanja proizvoda na vašu kožu (vidi se kapaljka kolagena koji tik što ne dotakne ispucalo i isušeno tlo), te standardni logo Filorga laboratorija iz Pariza. Unutrašnjost pakiranja se čini veoma sterilnom, te je proizvod, tj sama maska uronjena u tekućinu za koju zaključujem kako je kolagen. Pakiranje dolazi u neto težini od 23 g i lako se otvara. Jedina zamjerka ovog pakiranja je što nema zip otvarač, jer po mom mišljenju i obzirom na količinu kolagena koja ostane u vrećici nakon vađenja maske, jedna bi se maska mogla iskoristiti i najmanje dvaput (ekonomičnost je bitna :) ).


Količina: 23 g
Gdje kupiti: Notino webshop

Moji dojmovi: Maska se sastoji od crnog platna, crnih vlakana od japanskog hrasta koji po proizvođaču detoksiciraju i čiste kožu svih tipova, a zahvaljujući visokom udjelu aktivnih tvari, prirodnog kolagena i šećernih derivata iz cikorije i cezalpinije koža će biti savršeno glatka odmah nakon prve primjene. Obećava učvršćivanje, reduciranje bora, vraćanje sjaja koži i detoksikaciju. Obećava mnogo, a obzirom na cijenu jedne maske moja su očekivanja bila velika. Otpakirao sam masku, razmotao i stavio na čisto i suho lice, kako nalažu upute. Potapkao sam masku po licu, zatezao, ali obzirom na to da je žensko lice ipak manje pa je maska za mene bila mala, morao sam se snaći te pokidati na nekim dijelovima kako bi bila ravnomjerno raspoređena po licu. Maska je sjela te je ovo po meni dodatni plus, jer je prilagodljiva :). Obzirom na svježe obrijanu i iziritiranu kožu, ostao sam iznenađen kako nema neugodnog peckanja. Masku treba držati 15 minuta i povremeno tapkati kako bi se sastojci dobro utrljali i što bolje dospjeli u kožu. Već za vrijeme držanja maske na licu, osjeti se lagano zatezanje, a i otežana je mimika lica, a razgovor je gotovo onemogućen. Stoga preporučam da masku stavljate kada znate da vas sustanari neće ometati nepotrebnim pitanjima i razgovorima za vrijeme ovog beauty tretmana :). Kao što sam napomenuo, masku treba držati 15 min, što sam ja produljio na 20 min. Nakon skidanja maske, koža je vidno hidratizirana te izglađena, što sam prvenstveno pripisao vlazi koju ostavlja maska za sobom, no i nakon sat vremena koža je i dalje izgledala zaglađenije i sjajnije nego prije uporabe. Koža je na dodir dosta masna (što meni osobno dosta smeta) ali je zategnutost kože vidljiva, a i bore su izglađene. Jedini problem je što nakon uporabe, postajete svjesni svih nedostataka kože, te imate želju nabacati sve moguće proizvode na sebe da ih se riješite. To pak govori u korist samog proizvoda, jer je očito njegovo svojstvo čišćenja kože. Svojstva proizvoda su vidljiva i nekoliko sati nakon skidanja maske na što su uputili i ukućani, te mislim kako je ovaj proizvod odličan za kratkoročne tretmane prije nekog iznenadnog slavlja ili odlaska na event. Obzirom na cijenu proizvoda koji je namijenjen za jednokratnu uporabu, nisam očekivao da će recenzija ići u ovom smjeru. No nakon uporabe, moram priznati da sam ugodno iznenađen njegovim djelovanjem. Mali savjet za kraj: Nakon otvaranja proizvoda sačuvajte vrećicu te spremite proizvod natrag jer ima dovoljno tekućine za još jednu uporabu. Time jednu masku možete koristiti dva puta, a učinak neće biti umanjen.



Moja ocjena za ovaj proizvod je 4+.

Jeste li već koristile sheet maske za lice?

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates