četvrtak, 17. svibnja 2018.

Top 3 proizvoda - mjesec svibanj [RECENZIJA]

Danas vam predstavljam ne jedan, ne dva nego tri proizvoda odjednom. Naime, dolaskom ljepšeg vremena, a time i pojačane svijesti vlastitog izgleda, odlučio sam se isprobati neke stvari koje sam dosada smatrao nepotrebnima. Notino mi je poslužio kao inspiracija pa sam naručio nekoliko proizvoda, o kojima ću podrobnije, niže u tekstu. Isprobao sam nekoliko, a moja najdraža tri su BlanX white shock Blue formula, Delia cosmetics Face & neckline Serum i Revlon ProYou Anti-Hair loss. U startu da napomenem što uvijek svima kažem: svi smo različiti i svaki proizvod će na svakoga drugačije djelovati. Ovo su moja iskustva s proizvodima i kako su djelovali na moj tip kože, moju kosu i moje zube. Pa krenimo.


1. BlanX White shock kozmetički set III

Ako niste čuli za ovaj proizvod, siguran sam da ste ga već negdje vidjeli. Naime ovaj proizvod je u zadnjih par godina doživio svojevrstan „boom“, zbog svoje učinkovitosti, te ćete ga nerijetko vidjeti i u filmovima i serijama kao neizostavan pribor za svakodnevnu njegu zubi.


Ambalaža: Proizvod dolazi u kompaktnoj kutiji, pristojnog izgleda, na čijoj poleđini su otisnute i upute korištenja. Unutar kutije se nalaze opširnije upute, koje su nepotrebne, po mom mišljenju i više zbunjuju nego što pomažu, jer spominju i dodatni proizvod koji nije uključen u kutiji (radi se o njihovoj, posebnoj četkici, ako se ne varam). No, osnovni paket koji sam ja imao u rukama sadrži ono
što je meni bilo najvažnije, pastu i LED Bite (svjetiljka). Ako rastvorite kutiju, naći ćete i BlanXometer kojim možete uspoređivati napredak u nijansama izbjeljivanja.

Količina: 50 ml


Moji dojmovi: Uz sav skepticizam, koji je meni urođen prema svemu novome, moram priznati da me ovaj proizvod zaista iznenadio. Nanošenjem male količine plave BlanX White shock Blue formula paste na običnu četkicu operete zube i nakon toga po uputama proizvođača, stavite LED Bite
svjetiljku u usta, upalite i držite minutu. LED svjetlost aktivira posebnu formulu nekakvih lišajeva sa
Islanda u pasti koja obećava do 4 nijanse bjelje zube. Sada ide ono najbolje: Naime već nakon par korištenja sam primijetio razliku u boji i unatoč već spomenutom skepticizmu, morao sam sam sebi priznati da se nekada i isplati isprobati nešto novo. Proizvođač preporuča bar jednom tjedno držati svjetiljku 10ak minuta, uz onih svakodnevnih 1 min. nakon pranja. No ja sam postigao rezultate i bez
toga. Cijena proizvoda je stvarno nešto što si ne može svatko priuštiti, i u većini slučajeva sam izrazito protiv takvih proizvoda, jer se često razočaram, ali za ovaj proizvod mogu reći da barem dobijete ono što tražite. Stoga nam ne bi ni trebalo biti žao takvog iznosa.

Napomena: Svatko ima prirodne predispozicije za određenu boju zubi stoga ne mogu niti svi ljudi imati snježno bijele zube, ako im prirodna boja nije takva. To ovisi o mnogim faktorima, stoga napominjem da ne očekuju svi bijele zube, što proizvođač niti ne garantira, nego obećava svjetlije nijanse.

Moja ocjena za ovaj proizvod je 5+.

2. Revlon ProYou Anti-Hair loss

Ovaj proizvod sam možda prekasno otkrio, ali kada se čovjek hvata za svaku slamku, morao sam ga isprobati. Naime na početku sam svojih tridesetih i već sam u svojim dvadesetima počeo gubiti nekoć
bujnu kosu… Ima tu genetike, ima loših odluka, kao i nedostatka znanja u smislu njege kose. Bilo kako bilo, želim spriječiti da i ovo što je ostalo napusti ludu glavu. Notino.hr narudžba i evo me, dodajem svoje dojmove na proizvod zvan Revlon ProYou Anti-Hair loss. Woohoo!


Ambalaža: Pomalo neobičan dizajn za kozmetiku, jer vise liči na neko piće, pa pazite da se ne zabunite i potegnete… Plastična crvena bočica sa dozirajućim čepom, poput onih za deterdžente, što je u biti dosta praktično kada ga iskusite. nema prolijevanja ili pune šake šampona jer ste slučajno previše nagnuli bočicu… Revlon se potrudio da maksimalno iskoristite njihov proizvod.

Količina: 350 ml

Moji dojmovi: Šampon vrlo ugodnog mirisa i viskoznosti na dodir. Nanošenjem na vlasište stvara gustu pjenu. Osobno sam nakon šamponiranja ostavljao da djeluje neko vrijeme, dovoljno da obavite ostale rutinske radnje pod tušem. Obzirom na moju meku kosu, koja na dodir vise podsjeća na paperje, ostao sam iznenađen nakon već prvog korištenja ovog šampona. Naime, nakon što se kosa osušila, i nisam lud niti pretjerujem, moja je kosa bila mnogo oštrija nego inače. Kada kažem mnogo, onda mislim na to da sam na dodir primijetio da je oštrija. Isto se potvrdilo sljedeće jutro kada su me ukućani upozorili kako mi se kosa „nadigla“, zaležala.. znate već što mislim. Eh, ne bi to bilo ništa čudno da ja to nisam na svojoj glavi doživio još od svojih ranih 20ih. Meni je to bio dovoljan dokaz da je ovaj proizvod meni top. Ako je kosa oštrija nego prije, znači da je i čvršća, a time i manje opada. Odmah sam ga preporučio i svojoj majci, iz čijih sam gena naslijedio tako slabu i nježnu kosu. Ne moram reći da Revlon od sada ima dva nova super fana.

Moja ocjena za ovaj proizvod: 5

3. Delia cosmetics Face & neckline Serum

Sada dolazimo do za mene najzanimljivijeg Proizvoda. Velikim slovom pišem proizvod, jer je to zaslužio. Nikada mi nije palo na pamet kupiti proizvod u maloj bočici koji ću kapaljkom u par kapljica nanositi na lice i još se time hvaliti. Ali ljudi moji, ona hijaluronska kiselina je čudo od kiseline. Ne znam na što sve treba djelovati ali kod mene je riješila nekoliko problema: podočnjaci, bore smijalice i zategnula kožu. Ali krenimo ispočetka…


Ambalaža: Standardna kutijica, zadovoljavajućeg izgleda, sa svim osnovnim informacijama na različitim jezicima. Otvaranjem kutijice dolazite do simpatične bočice, s kojom imate manjih problema otvoriti ju (ili sam to samo ja), ali kada uspijete baca vas u neki novi svijet. Malo se osjećate pregrubim za svijet u kojem je nastala i postoji ta bočica s kapaljkom i plavim eliksirom mladosti.

Količina: 10 ml


Moji dojmovi: Ova mala bočica s plavom tekućinom i zlatnim prstenom oko kapaljke je postala moj
proizvod br. jedan i apsolutni pobjednik ovomjesečnog testiranja proizvoda. Naručio sam ga s Notino.hr stranice, a obzirom na šaroliki asortiman istog branda, slijedi još narudžbi. Pitate se, što će
to jednom muškarcu? Pitajte se i dalje, ja ću za to vrijeme zadovoljno se smješkati svaki put kada pogledam u prednju kameru svog mobitela, koja primijeti svaku nepravilnost na licu ako „uljepšavanje“ nije na maksimumu. Budimo sad ozbiljni na trenutak. Ovaj serum je kao što sam u najavi napisao, otklonio više problema s kojima sam se duže vrijeme borio, a zaista nisam očekivao.

Proizvod obećava izglađivanje bora na licu i dekolteu (očigledno ovo potonje ne mogu potvrditi :) ), i
to zaista ispunjava. Problem zone su mi čelo i područje oko očiju, te dvije duboke brazde bora od nosa do usana (to imaju ljudi koji se smiju često :) ). Područje oko očiju je dodatno kvarilo moju sliku
sebe zbog tamnih pandolikih podočnjaka, kojih se nisam mogao riješiti. Nakon prvog nanošenja ovog seruma, cijelonoćnog djelovanja istoga, mislio sam da ona opcija „uljepšavanja na maksimum“ odjednom postoji i na mom zrcalu. Dakle osim tog seruma s hijaluronskom kiselinom nisam ništa stavljao, pa nema sumnje da je zbog tog seruma jedino crnilo u području očiju sada moja zjenica.

Korištenje je vrlo jednostavno: Uzmite kapaljku i stavite par kapljica po problemskim zonama i razmažite. Proizvođač preporuča 3-4 kapljice, pa sam oprezno rasporedio točno na područja koja sam
smatrao da trebaju ekstra pažnje. Ono što me prilikom čitanja uputa malo zabrinulo jest kako će tih par kapi biti dovoljno, ali ne brinite. nakon što nanesete i počnete razmazivati, uvidjet ćete kako je zaista dovoljna preporučena količina. Serum je naime dosta gusta ali tekuća smjesa i lijepo se raspoređuje i rekao bih ravnomjerno razmazuje pod prstima. Nakon nanošenja i kada koža upije serum, osjeti se jedva primjetno zatezanje kože koja je izuzetno svilenkasta na dodir. Redovitim korištenjem male sitne borice koje sam imao oko očiju su nestale, podočnjaci su vjerojatno kao nuspojava, pazi sad, nestali, a koža je glatka kao da je kupljena na putu svile. Jake bore na čelu i iznad usta naravno nisu, ali sam optimističan po tom pitanju te vjerujem kako ću ih dodatnim tretmanima i proizvodima Delia Cosmeticsa ublažiti.

Sada još jedno upozorenje… nakon tjedan dana korištenja ovog seruma, uzmem ja ambalažu i gledam ponovno što sve piše, pa otkrijem nešto na samoj kutiji, na što nisam obratio pažnju do tada. Serum treba nanositi 2 puta tjedno. (dramatična stanka). Pogađate, ja sam ga koristio svakodnevno. Nuspojava nije bilo, osim ako računamo nestanak podočnjaka :) . Ukoliko se odlučite za ovaj proizvod ili neki iz ove linije, molim vas svakako da se pridržavate uputa korištenja kao i kod svakog proizvoda koji nanosite na svoju kožu.

Ocjena 5++

Zaključak:
Drage čitateljice i čitatelji, ova tri proizvoda sam izabrao jer sam zaista zadovoljan prvim iskustvom s
njima. Vjerujem da je na moju oduševljenost njima utjecao i faktor iznenađenja, ali upravo to i tražimo kod proizvoda kada ih testiramo, da nas iznenade svojim djelovanjem! Ova tri favorita preporučam svima, ali kao svog apsolutnog favorita moram izdvojiti Delia Cosmetics Serum. Iako su
BlanXova pasta i LED Bite za mene vrh, zbog cijene i ukupnog dojma, blagu prednost dajem Delia Cosmetics Serumu.

Sada idite, budite lijepi i sjajite,

vaš Ivanlicious

1 komentar:

 
 
Blogger Templates