nedjelja, 14. siječnja 2018.

ESSENCE: #thankyoubox

Blagdani su završili, većina se vjerujem već lagano vratila u uobičajenu rutinu, a od ponedjeljka će i školarci natrag u školske klupe. Nadam se da vas siječanj neće povući u depresiju, zapravo ne znam tko se pametan sjetio nazvati siječanj najdepresivnijim mjesecom u godini jer - hej, siječanj je za mene mjesec popusta i idealne prilike za uloviti omiljene stvarčice po sniženim cijenama. 

Siječanj je ujedno i pravo vrijeme za pregled svih zanimljivih stvarčica iz prosinca pa ću vam tako danas pokazati predivan paketić koji mi je stigao od Essence tima ❤️

Radi se o preslatkom #thankyoubox paketiću koji sadrži Ready. Set. Glow! toaletnu torbicu, kist, paletu highlight sjenila i glitter topper ruž za usne. Tu se našao i predivan girly rokovnik koji ste mogle vidjeti u objavi na Facebook stanici, a kojeg mi je mama maznula i prije nego što sam se snašla da ga uslikam.

Ready. Set. Glow! toaletna torbica odmah je našla svoje mjesto u mojoj poslovnoj torbi i dala joj prijeko potrebnu dozu svježine i vedrine. U trenutku mi izmami osmijeh na lice kada posegnem za njom kako bih popravila šminku. Idealne je veličine, praktična, ne zauzima puno mjesta, a ujedno u nju možete strpati apsolutno sve što vam je potrebno da biste blistale.


Be my highlight paleta sjenila je nešto od čega sam u startu htjela odustati jer mi highlight sjenila u paleti nisu djelovala obećavajuće. Ipak, odlučila sam napraviti swatcheve upravo zbog ovog posta i ostala oduševljena. Ambalaža je super praktična i stane u svaku torbicu, ima ogledalo, nije teška i karton je čvrst pa nema straha da će se razbiti ukoliko dođe do pada.



Čim sam napravila prvi swatch bilo mi je jasno na koju me ultra poznatu paletu asocira ova mala ljepotica - Anastasia Beverly Hills Moonchild stoga se od srca nadam da će Essence ubaciti ovu ili barem kreirati sličnu koja će biti u stalnoj ponudi. Odlična stvar kod ove paletice je što ju možete koristiti u funkciji sjenila za oči ili highlightera, te na oba načina sjajno funkcionira.



U paketiću se našao i jedan zanimljivi ruž koji ima funkciju glitter toppera. Radi se o Make me special prismatic lipstick topperu. Ipak, meni je nekako najljepši kada ga nosim samostalno jer daje predivnu dimenziju usnama, čini ih punijima i cjelokupnom izgledu lica daje svjež i blistav izgled uz blagi holo efekt. 


Swatch je bilo jako teško uhvatiti jer prava boja ovog ruža dolazi do izražaja uživo i pod različitim kutovima gledanja. Kada ga nosim u funkciji toppera samo ga lagano utapkam kistićem po sredini usana kako bih im dala dimenzionalnost.



Kist iz ovog paketića namijenjen je nanošenju sjenila. Dlačice su vrlo mekane i odlično surađuju sa sjenilima svih tekstura. Kist mi se odmah svidio zbog drške holo efekta i nadam se da će Essence razmisliti o uvođenju cijele kolekcije kistova sa ovakvim efektom. Nakon pranja nije ispuštao dlačice i vjerujem da će dugo krasiti moju kolekciju kistova.



Nadam se da će se neki od ovih proizvoda naći u stalnoj Essence ponudi jer želim stalnu zalihu Make me special ruža za usne i kistića sa holo efektom. Koji biste vi proizvod željele isprobati?

*PR proizvodi

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates