ponedjeljak, 22. siječnja 2018.

BALEA: Kreme za ruke sa mirisom cvijeta trešnje ili nara

Prije nekoliko dana u dm-u sam naletila na preslatke kremice za ruke čija je ambalaža neodoljivo podsjećala na L'occitane. Prema objavi na Facebook stranici primijetila sam da su vas jako zainteresirale ove kremice stoga sam požurila sa recenzijom. Jesu li samo izgledom slične ili i djelovanjem, saznajte u nastavku...


Krema za ruke s mirisom cvijeta trešnje


Što kaže Balea?
Balea krema za ruke "Kirschblute" vlaži kožu suhih ruku. Blaga formula s ekstraktom rižinog mlijeka štiti kožu i daje joj gipkost. Divan miris cvijeta trešnje. Bez boja, bez nanočestica, bez parabena, bez parafina / mineralnih ulja, veganska.

Količina: 75 ml
Cijena: 7,90 kn

Moji dojmovi: S obzirom da su mi na poslu papiri i tipkovnica najbliži suradnici dobra krema za ruke mogla bi se nazvati mojoj najboljom prijateljicom. Šalu na stranu bez kreme za ruke ne mogu zamisliti dan i očekujem da bude dovoljno hranjiva i hidratantna da ne moram za njom posezati svakih nekoliko minuta, a ujedno da ne masti kožu ruku. Visoka očekivanja, znam :) ali s veseljem mogu reći da sam pronašla upravo takvu kremicu i vjerojatno ću ju nabaviti u popriličnim zalihama.

Simpatična ambalaža, divan miris, brzo upijanje i svilenkasto meka koža nakon korištenja odlike su ove male, ali iznimno vrijedne i učinkovite kreme. Miris "Kirschblute" nježan je cvjetni miris karakterističan za miris cvijeta trešnje i na koži se zadržava dosta dugo nakon nanošenja. Ono što me osvojilo kod ove kreme je što intenzivno hrani suhu kožu ruku, a ujedno ih ne masti već obavije baršunastim slojem koji čuva vlažnost i mekoću.

Ocjena: 5+



Krema za ruke sa mirisom nara


Što kaže Balea?
Balea "Granatapfel" krema za ruke intenzivno njeguje kožu ruku. Lagana formula s vrijednim arganovim uljem pruža osjetljivoj koži nježnu njegu. Miris nara. Jednostavno se razmazuje i brzo upija. Intenzivno hrani suhu kožu ruku. 

Količina: 75 ml
Cijena: 7,90 kn

Moji dojmovi: Sestra blizanka "Kirschblute" je "Granatapfel" ili sa mirisom nara. Svježe slatkast miris oduševiti će sve ljubiteljice mirišljavih proizvoda jačeg intenziteta. Iako sam u početku bila skeptična jer nisam znala što očekivati od ovog mirisa, ugodno sam se iznenadila i drago mi je što sam se vratila i kupila i ovu verziju kremice.

Kao i prethodna, djelovanje na kožu je fantastično i zapravo, sada kada malo bolje razmislim naprosto mi je nevjerojatno da krema koja ima takve kvalitete i koja odlično njeguje ima tako povoljnu cijenu. Ako još uvijek tražite svoju savršenu kremu za ruke toplo preporučam da isprobate jednu od ovih Balea kremica, vjerujem da vas neće iznevjeriti. Što drugo reći nego bravo i hvala Balea!

Ocjena: 5+



Jeste li već isprobale ove Balea slatkiše? Koja je vaša omiljena krema za ruke?

Tamafista 💋

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates