petak, 25. kolovoza 2017.

BIOVITALIS: Zlatni maslac za brže tamnjenje [RECENZIJA]

Drage moje, prije svega jedno veliko hvala što ste vjerno čekale moj povratak i provjeravale ima li na blogu novih postova. Sve ovo vrijeme pratila sam što se događa na našoj maloj beauty sceni, no o tome više nekom drugom prilikom. Danas pričamo o lijepim stvarima, a upravo jedna takva učinila je moje ljeto sjajnim iako nisam bila na moru. Riječ je o Biovitalis Zlatnom maslacu za brže tamnjenje.


Što kaže Biovitalis?
100% prirodan maslac, bez konzervansa, bogat beta-karotenom iz ekstrakta mrkve i dragocjenim uljima.Ubrzava tamnjenje i koži daje brončanu preplanulost, naglašenu neodoljivim zlatnim pigmentom. Ulje čileanske maline, kakao maslac i shea maslac dubinski hrane i obnavljaju kožu. Neodoljiv miris kokosa obavija kožu tijela, budeći sva osjetila. Savršen i za svakodnevnu njegu, kožu čini svilenkastom, blistavom i neopisivo nježnom.


Karakteristike:
  • Zlatni maslac je prirodna kozmetika za sunčanje s beta-karotenom.
  • Kremasta tekstura Zlatnog maslaca lako se razmazuje, a upija se brže od ulja za sunčanje za brzo tamnjenje.
  • Za razliku od pekmeza za tamnjenje, Zlatni maslac nije ljepljiv i ne ostavlja tragove.
  • Zlatni maslac ne predstavlja zaštitu od sunca jer ne sadrži UV filtere.
  • Prisutan zlatni pigment daje diskretan sjaj preplanuloj koži.
  • Zlatni maslac je pakiran u aluminijski lončić volumena 150ml, što je dostatno za dvadesetak dana sunčanja.


Ambalaža: Prva prednost ovog maslaca koju moram spomenuti je ambalaža i upravo ona u startu mu daje tri koraka ispred svih ostalih maslaca ili pekmeza za brže tamnjenje. Aluminijska posudica zatvara se praktično i čvrsto te nema straha od neželjenog otvaranja što mi je često problem kod proizvoda ovog tipa.

Količina: 150 ml
Cijena: 119,90 kn


Moji dojmovi: Biovitalis Zlatni maslac za brže tamnjenje fine je, masne, ali brzo upijajuće i lako mazive teksture. Miris mu je božanstven, ljetni, spoj kakaa i kokosa. Sadrži ultra sitne čestice shimmera koje daju decentan sjaj koži, a posebno lijepo naglašavaju lagano preplanuli ten. Sastav mu je poprilično dobar i već na prvi pogled možete zaključiti da će on zaista odraditi sve ono što obećaje. A kada ga isprobate, shvatite da ovaj mališan odradi i više od onoga što ste očekivale. Uz njega ćete dobiti posebno lijep, brončan ten (moje ovogodišnje ljeto je bilo radno, a uz ovaj maslac sam uspjela dobiti lijepu boju čak i sunčajući se u dvorištu). Mrlje na kupaćem su minimalne (i to samo ako se odlučite za svijetle nijanse), a ako vam se slučajno i dogode, lako se operu uz uobičajeni deterdžent. 

Osim svega navedenog, ovaj maslac me ugodno iznenadio svojim izuzetno hranjivim djelovanjem na kožu. Inače mi je koža tijela suha, posebno noge, a uz ovaj maslac sam se preporodila. Iz tog razloga koristim ga i kao "maslac za njegu tijela" i to tako da ga navečer u maloj količini nanosim na noge. Osim što na taj odlično njeguje i hrani kožu, lijepo naglasi preplanulost i možete ga koristiti za večernje izlaske.


Ocjena: 5+

Zaključak: Fantastičan maslac božanstvenog mirisa, odličnog djelovanja i praktičnog pakiranja koji bi se trebao naći u svakoj ljetnoj torbi za plažu ili neseseru.


Jeste li već isprobale Biovitalis zlatni maslac za brže tamnjenje? Koji je vaš omiljeni proizvod za brže tamnjenje?

*PR proizvod

**Slika neisprobanog proizvoda nestala je zajedno s fotićem koji je otkazao poslušnost. Isprike na tome, novi fotić je već stigao i bacio se na posao ;)

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates