subota, 4. veljače 2017.

SUBRINA: PHI šampon za suho pranje kose

Šampon za suho pranje idealan je proizvod za kritične situacije kada ne stignete oprati kosu ili vam se jednostavno ne da. S obzirom na to da imam masnu kosu koju perem svaki ili svaki drugi dan isprobala sam gotovo sve šampone za suho pranje kose koji su dostupni kod nas, tako da mi iskustva sa suhim šamponima zaista ne nedostaje. Odmah ću vam reći kako mi se ovaj šampon nije svidio, a razloge zašto mislim da biste ga trebale preskočiti saznajte u nastavku...


Što kaže Subrina?
Šampon za suho pranje kose s keratinom idealan je za održavanje svježine između pranja. Osigurava čist i svjež izgled kose bez korištenja vode te joj podiže volumen. Nanesite na suhu kosu, raspršite sa udaljenosti od 30 cm, ostavite 1-2 minute i pročešljajte kosu dok ostatak praha ne nestane.


Ambalaža: Ambalaža Subrininog suhog šampona je standardna za ovaj tip proizvoda. Elegantna plavičasta boja lavande izgleda vrlo primamljivo, a sam raspršivač odlično raspršuje proizvod bez ikakvih nedostataka. Po pitanju ambalaže nemam nikakvih zamjerki - jednostavna, elegantna i funkcionalna.

Količina: 200 ml
Cijena: 60 kn


Moji dojmovi: Miris ovog suhog šampona je odličan i tu nažalost staju svi moji pozitivni dojmovi. Za cijenu od 60 kn očekivala sam ipak nešto više. Prvi problem je što na tamnijoj kosi ostavlja bijele tragove koji se ne daju ukloniti čak niti uz pomoć ručnika. Druga stvar je što se poprilično brzo troši jer ga je potrebno dosta da bi uklonio svu masnoću sa tjemena. Osim toga, ne pruža obećani volumen, što meni osobno nije problem, ali ako je na proizvodu navedeno da podiže volumen, onda vjerujem da velika većina vas to i očekuje. U usporedbi s daleko povoljnijim Batiste ili čak Balea suhim šamponima, Subrinin PHI me pomalo razočarao. Razočaranje je tim veće ako uzmemo u obzir da za tu cijenu možete kupiti dva Batiste šampona za suho pranje ili čak tri Baleina koji definitivno bolje obavljaju svoj posao. Dakle, ako još niste isprobale ovaj šampon za suho pranje, vjerujte mi, niste ništa propustile.


Jeste li već isprobale ovaj šampon za suho pranje kose? Kakvi su vaši dojmovi?

1 komentar:

  1. Moja iskustva sa suhim šamponima su općenito negativna. Priznajem ja sam kriva, ili preblizuu vlasištu naprskam šampon ili dobro ne raščešljam, dok se ja uspijem uvježbati već potrošim šampon. Stoga se ja držim baby pudera ili škrobnog brašna, na mojoj kosi funkcionira.

    OdgovoriIzbriši

 
 
Blogger Templates