utorak, 7. veljače 2017.

NIVEA: Hairmilk regenerator za kosu [RECENZIJA]

Nakon kupljene treće bočice ovog regeneratora, vrijeme je da vas upoznam sa svim dobrobitima koje on pruža oštećenoj kosi. Ako se bojite isprobati ovu liniju jer je, iako oštećena, vaša kosa masna, onda će vas ova recenzija riješiti svih dilema ;)


Što kaže Nivea?
Suha, lagano oštećena kosa dobit će sve što joj je potrebno s novom linijom NIVEA Hairmilk. Kremasta, lagana formula lagano obavija svaki pramen kose. NIVEA Hairmilk linija obnavlja kosu ne čineći je teškom - revolucija u segmentu obnavljanja oštećenja!

Formula blago čisti i jača kosu iznutra te joj pruža snagu. Mliječni proteini osnova su ove formule: riječ je o prirodnim sastojcima koji jačaju kosu iznutra i oživljavaju je kako bi bila podatna na dodir. Osim toga, formula sadrži Eucerit® i ulje makadamije. Ulje makadamije poznato je po tome što prodire duboko u kosu i time povećava njezinu elastičnost, a Eucerit® obavija površinu kose i tako je štiti od vanjskih utjecaja.



Ambalaža: Volim kad je brend vjeran sebi i ima karakterističnu boju po kojoj ga možete raspoznati. Posebno mi je draga plava boja karakteristična za Nivea "plavu" kremu, a upravo ta boja krasi i Hairmilk liniju. Osim što je atraktivnog izgleda, ambalaža je i čvrsta te funkcionalna, Poklopac se čvrsto zatvara, a meka plastika osigurava da lako možete stiskanjem proizvod iskoristiti do kraja.

Količina: 200 ml
Cijena: oko 20 kn 



Moji dojmovi: Regenerator je guste, kremaste teksture i mliječno bijele boje koja asocira na sam naziv regeneratora. Miris je sličan plavoj Nivea kremi i meni osobno se čak i više sviđa, djeluje nježno i svježe. Na kosi se zadržava dugo, čak i duže od jednog dana što obožavam jer imam onaj dojam upravo oprane svježe kose.

Već znate da je moja kosa masna, suhih i oštećenih vrhova. Zbog toga mi je važno da regenerator bude lagan, ali učinkovit i svoj novi HG proizvod pronašla sam upravo u Hairmilk regeneratoru. Oduševilo me što ne zamasti moju kosu čak i kada ga nanesem cijelom dužinom za dubinsku njegu kose. Kosa je nakon korištenja predivna, svilenkasto meka i lako se raščešljava. Iskreno, nisam mislila da kosa može biti toliko mekana, ali ovaj regenerator je promijenio moj pojam njegovane kose i definitivno nema konkurencije. 

Cjenovno pristupačan, predivnog nježnog i dugotrajnog mirisa te učinkovit po pitanju njege suhih vrhova, Hairmilk regenerator za kosu ima moje najtoplije preporuke. Ako još uvijek niste, svakako isprobajte :)


Zaključak: Bilo da imate suhu kosu ili oštećenu kosu ili masnu kosu suhih vrhova, voljet ćete ovaj regenerator. U bilo kojoj kombinaciji on će olakšati raščešljavanje, nahraniti kosu i pružiti joj zdrav i sjajan izgled bez da će vam zamastiti tjeme ili otežati kosu.

Jeste li već isprobale Nivea Hairmilk liniju? Kakvi su vaši dojmovi?

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates