srijeda, 22. veljače 2017.

Beauty wishlista za 2017.

Nakon dužeg vremena odlučila sam kreirati beauty wishlistu kako bih smanjila kupovinu stvari koje mi nisu potrebne, a najčešće hrpa takvih stvari završi u mojoj košarici kada odem u trgovinu bez nekakvog plana. Napravila sam generalno čišćenje svog beauty kutka, pregledala što se sve nudi na internetu i po trgovinama te napravila popis stvari koje su mi potrebne.

Već znate kako sam freak po pitanju njege kose. Nakon što sam prestala sa bojanjem (zadnje bojanje bilo je u 5. mjesecu 2016.) i posvetila se obnovi kose redovito sam, osim njege doma, kosu njegovala i raznim salonskim tretmanima. Jedan od tih tretmana je i L'Oréal Professionnel Pro Fiber koji me spasio, dubinski njegujući moju oštećenu kosu te olakšavajući raščešljavanje. Susret s L'Oréal Professionnel linijom proizvoda rezultirao je ljubavlju koja traje i danas tako da za dubinsku njegu prije svega biram upravo L'Oréal Professionnel proizvode. Trenutno se na mojoj wishlisti nalaze tri L'Oréal Professionnel proizvoda: Nutrifier DD NJEGA bez ispiranja protiv suhih vrhova koja hrani i štiti vrhove, Nutrifier noćna pjena njegujuća noćna pjena bez silikona i Mythic Oil sprej za raspetljavanje.


Moja ljubav prema Avonu traje još od osnovnoškolskih dana kada sam zajedno s prijateljicama požudno promatrala razne stvarčice koje su mi tada bile nedostupne. S godinama isprobala sam razne Avonove proizvode i gotovo svi su me oduševili. Još uvijek znam satima pregledavati katalog jer teške su to odluke kada iz raznovrsne ponude moraš izabrati samo nekoliko proizvoda. Ovaj put na mojoj se wishlisti nalaze Planet Spa Blissfully Nourishing krema za ruke, laktove i stopala s afričkim shea maslacem koju planiram koristiti na stopalima jer su trenutno u vrlo lošem stanju, Planet Spa Treasures Of The Desert Obnavljajuće 3u1 ulje s arganom za koje sam čula samo riječi pohvale te Planet Spa Radiant Gold maska za lice s uljem ouda jer koliko god različitih maski za lice probala uvijek se vratim Avonovim koje su se pokazale najučinkovitijima.


Kako ove godine navršavam 27 godina odlučila sam u svoju rutinu ubaciti više anti-age proizvoda. Definitivno je bolja opcija spriječiti bore jer kada se jednom pojave, teško da će ih kreme bitno i vidljivo smanjiti. Jedan od proizvoda koji me posebno zaintrigirao je svakako Vichy Idealia noćna piling njega koja eliminira višak mrtvih stanica i stimulira regeneraciju kože kako bi reaktivirao sjaj na njenoj površini.


Osim anti-age proizvoda, moja mješovita koža sklona dehidraciji često zahtijeva uvođenje ultra hidratantnih proizvoda koji bi povratili koži izgubljen sjaj i dubinski je hidratizirali. Osim suhih područja na obrazima posebno mi je bitna njega okoloočnog područja pa se na mojoj wishlisti nalaze La Roche-Posay HYDRAPHASE INTENSE Za područje oko očiju te Hydraphase UV INTENSE Light.


Dva kultna Melvitina proizvoda već se duže vrijeme nalaze na mojoj wishlisti, a ove godine ih definitivno planiram konačno skinuti. Radi se o Cvjetnoj vodici Damašćanske ruže i L’Or Bio Iznimnom zlatnom ulju.


Jedna od omiljenih paleta sjenila mi je Maybelline The Nudes koja oduševljava odličnom pigmentacijom. kvalitetom i dugotrajnošću sjenila na očima stoga se na mojoj wishlisti nalazi njezina nasljednica Maybelline The Rock Nudes paleta koja pruža odličan izbor boja te već vidim na koji bih način kombinirala sjenila iz ove palete.


Već duže vrijeme "pikiram" i Rimmel Kate Sculpting and Highlighting palete koje su zaista predivne. Zapravo mogla sam ih već kupiti, ali želim ih sve tri, a najčešće u mom dm-u uvijek nedostaje jedna nijansa...nadam se da će ove paletice biti jedna od prvih stvari koje ću skinuti sa wishliste.


Bourjois je predstavio novu poboljšanu formulu popularnog Healthy Mix pudera i korektora, a kako sam voljela i onu staru, jedva čekam isprobati novu verziju ovog odličnog dvojca kojeg krasi predivan voćni miris zbog kojeg je nanošenje pravo malo voćno veselje.


O Catrice novitetima sam već pisala i većina njih djeluje vrlo primamljivo. Ipak, svjesna sam da mi nisu svi potrebni, ali neke od njih ću svakako isprobati, a to su: 24h Made To Stay tekući puder, Wake Up Effect Kamuflažna krema za prekrivanje i Liquid Luminizer Strobing olovka.


I šećer na kraju su slatki Essence noviteti koji su već stigli u prodaju i sada ih još samo trebam uloviti. Radi se o Volume Stylist 18h Lash Extension maskari, Camouflage Full Coverage korektoru i Luminous Matt Bronzing puderu.


Što se nalazi na vašoj wishlisti? Kupujete li planski ili impulzivno? 

Broj komentara: 10:

  1. super <3 neke imam, Melvitu probala ulje testere, a vodicu imam veliku od naranče :) essence matt puder u kamenu, bronzer taj nisam probala, planet spa-crnu imam masku, i plavu kremu, rozu kupku, a prijateljici kupila ulje, odlično je :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uvijek kupujem impulzivno xD i na mojoj wishlisti je Vichy piling, baš me zanima kakav je na djelu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Teško je odoljeti šarolikoj ponudi :) i sama često impulzivno kupim sve što mi ne treba :D

      Izbriši
  3. i mene, ja sam kupila onu kremicu za masnu kožu, ali nisam ju još isprobala, tamno zeleno pakiranje.

    OdgovoriIzbriši
  4. odlicna wishlista, i ja bih mnogo od ovih proizvoda :D upravo pisem wishlistu od Essence proizvoda za proljece/ljeto 2017 jer su im odlicni noviteti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala <3 istina, Essence je ove godine oduševio s novitetima :)

      Izbriši
  5. Iskreno Essence me iznenadio sa svojim novitetima ove godine, a što se tiče ostalog sa liste, dosta proizvoda bi i sama voljela probati - pogotovo Melvitu! :D Mislim da mi je to čak pri vrhu!

    OdgovoriIzbriši
  6. I ja želim isprobati Rimmelove paletice 02 i 03. Ali sačekat će posjetu BiH pa ću ih tamo kupiti jer mogu kupiti obadvije za cijenu jedne kod nas.

    OdgovoriIzbriši

 
 
Blogger Templates