nedjelja, 13. studenoga 2016.

Predblagdanska jesensko-zimska wishlista

Jučerašnji prvi ovogodišnji snijeg i nadolazeće blagdansko raspoloženje potaknuli su me da podijelim sa vama jednu predblagdansku wishlistu :) Koje su se to zanimljive i neobične stvarčice pronašle na mojoj listi želja možete saznati u nastavku...



Pink Faux Suede Pencil Skirt


Totalni hit ove jeseni su svi mogući odjevni komadi u prljavo rozoj nijansi. Naravno niti ja nisam ostala imuna na ovaj trend pa se tako na mojoj wishlisti našla uska poslovna suknja upravo u prljavo rozoj nijansi. Cijena joj je izuzetno povoljna, a prema komentarima se može zaključiti da je uživo još i ljepša, uz to sadrži i elastin tako da po pitanju ove suknje imam velika očekivanja.

Cijena: 15,99 $



Zimi je nošenje bodija odlična stvar, bilo da ga nosite ispod laganije majice/haljine ili samostalno uz suknju. Kod bodija je bitno da je jednostavan, uzak i da sadrži visok postotak elastina. Ovaj sa elegantnom čipkom me odmah oborio s nogu i već ga vidim u kombinaciji sa suknjom visokog struka.

Cijena: 12,99 $



Tajice su još jedan od mojih omiljenih zimskih komada i zato sam stalno u potrazi za novim i zanimljivim modelima. Ove sa wishliste možda i nisu najprikladnije za zimu ali uz lagane dokoljenice/najlonke moguće ih je pretvoriti u savršeni komad koji već vidim u kombinaciji sa gležnjačama :)

Cijena: 9,99 $



Kožnu suknju definitivno mogu kupiti i kod nas, ali ću ju platiti duplo skuplje tako da je odluka ovaj put išla na stranu SheIn-a. Zapravo sam primijetila da u lokalnim buticima ima puno identične odjeće kao na SheIn-u, samo je razlika u cijeni, naravno kod nas je puno skuplje tako da sada prvo provjerim cijenu i dostupnost nekog odjevnog komada online, a tek onda se odlučim na kupnju.

Cijena: 19,99 $



Ovu haljinu odabrala sam za Božić. Bit će to moj Božićni poklon samoj sebi i nju ću nositi za Božić. Dobro možda se trebala naći na blagdanskoj, a ne predblagdanskoj wishlisti, ali nisam mogla odoljeti. Dio je SheIn Exclusive linije i dosadašnje iskustvo pokazalo je da je odjeća iz ove linije ultra kvalitetna i možete biti sigurne da nećete dobiti nešto što će vas razočarati.

Cijena: 30,99 $


Još jedna crvena haljina našla se na mojoj wishlisti jer su mi upravo crvene haljine nekako najbolja opcija za nadolazeći blagdanski period. Ova haljina je plišana/baršunasta tako da mi je to dodatni plus jer sam upravo takvu tražila već duže vrijeme.

Cijena: 17,99 $



Tunike A kroja koje su zapravo haljine, ali na moju visinu prekratke, obožavam nositi uz tajice. Jednostavne su, lako se kombiniraju i ono što mi je najvažnije - udobne. Kod ove sa SheIn-a mi se sviđa detalj oko vrata koji daje posebnost ovoj haljinici. 

Cijena: 14,99 $



Čizme su postale moj fetiš zadnjih nekoliko godina i zapravo ponekad samu sebe iznenadim s izborom :) vjerujem da ćete to primijetiti i na ovoj wishlisti. Crne over-knee čizme must have su ove sezone, ali ćete se brzo suočiti sa grubom stvarnosti u kojoj pasica na gornjem rubu ne drži najbolje i čizme klize, odnosno padaju na razinu ispod koljena što zna biti poprilično frustrirajuće. Upravo iz tog razloga sam bacila oko na ove čizme sa SheIn-a gdje nema pasice već patentni zatvarač ide do kraja i nadam se, drži čizmu stabilnom.

Cijena: 44,99 $



Kada nabavim crne, trebat će mi i jedne smeđe xD jer imam i smeđu jaknu pa bi bio grijeh nositi crne čizme uz smeđu jaknu :) Žena uvijek treba znati smisliti dobar izgovor za shopping, zar ne? Šalu na stranu, ove su mi se zapravo jako svidjele jer su jednostavne, a opet pomalo neobične, a na takve stvari ja najčešće padam.

Cijena: 48,99 $



Bordo čizme su mi tiha patnja. Točka. Nemam drugog opravdanja. Nije da su mi neophodne, ali ih želim. Onako kako djevojčica želi dvije, a ne jednu kuglu sladoleda...i još želi preljev od čokolade. E taj preljev od čokolade su ove bordo čizme.

Cijena: 49,99 $



Neću se opravdavati niti za ove cipele :) jer znam da ih želite i vi. Pa pogledajte ih samo. Nosila bih ove cipele i na minus 10. Koga briga za hladnoću kad imaš ovako lijepe cipele. Dostupne su i u crnoj boji, ali nećemo sad pretjerivati :)

Cijena: 32,99 $


Pred sam kraj ostavila sam vam pravi šećer za sve zimogrozne poput mene. Radi se o "sirena" dekicama u koje ćete se sigurno zaljubiti. Molim nagradu onome tko je ovo izmislio jer je fenomenalno :)

Za kraj nekoliko informacija o nadolazećim popustima na SheIn-u koje se svakako isplati iskoristiti ako vam je nešto iz njihove ponude zapelo za oko:
  • From 12th of Nov to 17th of Nov, Pre-thanksgiving 2 Up to 80% Off
  • From 25th of Nov to 26th of Nov, All Sales in our SheIn site
  • From 27th of Nov to 29th of Nov, Cyber Monday  All Sales in our SheIn site
  • 30th of Nov, Shopping Spree Up to 80% Off


Sviđa li vam se ova predblagdanska wishlista? Što vam se s ove liste najviše svidjelo?

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates