nedjelja, 20. studenoga 2016.

OLIVAL Natural Ružmarin i Limun šampon

Olival nam je nedavno izmamio osmijeh na licu novom linijom Natural šampona koja sadrži tvari potpuno prirodnog podrijetla, namijenjenih za prirodnu ravnotežu kose i vlasišta te pozitivan odnos prema očuvanju okoliša.
Olival Natural šamponi ne sadrže konvencionalni tenzid SLS, nego prirodni derivat kokosovog ulja, pšenice i voćnih šećera Coco glucoside, blagog, a učinkovitog djelovanja u pranju kose te dolaze u tri oblika za različite tipove kose sa eteričnim uljima kao glavnim aktivnim komponentama: Natural Lavanda i Menta, Natural Ružmarin i Limun te Natural Sensitive.
Isprobala sam Natural Ružmarin i Limun šampon koji je namijenjen masnoj kosi, a moje dojmove možete saznati u nastavku...


Što kaže Olival?
Natural Ružmarin Limun prirodni je šampon koji temeljito čisti i uspostavlja prirodnu ravnotežu vlasišta. Eterično ulje ružmarina umiruje, a limun prirodno isušuje masno vlasište i njeguje kosu.



Ambalaža: Olivalov Natural Ružmarin i Limun šampon dolazi u zaobljenoj, debeljuškastoj plastičnoj bočici predivnog dizajna. Zeleno-žuti tonovi koji čine dizajn bočice asociraju na svježinu i čistoću što su upravo i karakteristike ovog šampona, ali o tome nešto više kasnije. Doziranje je jednostavno uz poklopac koji pritisnete na jednom kraju kao što možete vidjeti na slici ispod. Količina koju dobijete je 250 ml što je nekako standardna količina za šampone.

Cijena: 39,99 kn



Uporaba: šampon nanesite na mokru kosu, lagano umasirajte i ostavite nekoliko minuta da djeluje. Nakon toga isperite kosu uz lagano raščešljavanje.

Moji dojmovi: Tekstura šampona je gusta, prozirne je boje i u dodiru sa vodom stvara bogatu pjenu koja učinkovito uklanja svu masnoću i nečistoće s vlasišta. Miris mu je čaroban, osvježavajuć i podsjeća me na zalazak sunca uz kamenitu plažu. Dominira miris ružmarina, a svježinu mu daje citrusna nota limuna i voljela bih da se ovaj miris zadrži i nakon pranja kose, ali je vrlo nježan pa ga brzo zamijene mirisi ostalih preparata koje koristim nakon pranja kose.

Već sam vam spomenula kako me Olival do sada nije razočarao, a ovim šamponom naša se ljubav samo još više produbila. Tko ne bi volio šampon koji je odličan za masnu kosu, a koji joj istovremeno daje sjaj i mekoću te lagano raščešljavanje. Upravo su to karakteristike, odnosno kvalitete ovog odličnog šampona koji bih preporučila svima s masnom kosom. Potrebna je vrlo mala količina šampona za gustu i bogatu pjenu pa se on sporo troši što je svakako prednost. Moram napomenuti kako sam ga nanosila samo na tjeme, izbjegavajući vrhove koji su suhi i uz takvo korištenje moja kosa izgleda fantastično. Iako je moje vlasište osjetljivo, a Olival za taj problem nudi upravo Natural Sensitive šampon, moram reći kako i sa ovim za masnu kosu nisam imala nikakvih problema i vlasište mi je odlično reagiralo na njega - umireno, bez iritacija i pojave prhuti.

Za kraj moram reći kako bih voljela kada bi Olival uz ove šampone u svoju ponudu ubacio i regeneratore jer vjerujem da bi i oni bili pun pogodak baš poput Natural šampona.

Ocjena: 5+


Jeste li već isprobale Olival Natural šampone? Koji je vaš favorit?

*PR proizvod

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates