utorak, 18. listopada 2016.

OOTD: Spoji nespojivo

Današnji outfit zapravo vjerno prikazuje moje trenutno stanje. Upalu sinusa u kombinaciji sa prehladom zbog koje sam iscrpljena i bezvoljna. Ipak, osmijeh na lice izmamio mi je jedan zanimljivi prugasti blejzer kojeg od milja zovem bubimir :)


Blejzer je sa SheIn-a i jedan je od onih odjevnih komada s kojima ne možete pogriješiti, koji se lako kombiniraju i odlično izgledaju u raznim kombinacijama. Lagan je i ugodan za nositi. Prednji dio je malo duži što mi se jako sviđa, a top svega je što ima džepove jer ja volim grijati ruke u džepovima.

Planirala sam mu skinuti naramenice, ali zapravo su vrlo decentne i ne primijete se, a doprinose ljepšem izgledu samog blejzera. Boja tamnih prugica je navy blue, ali zapravo ovisi o osvjetljenju i pod određenim kutem više vuče na crnu boju.

Više informacija o blejzeru  možete pronaći: OVDJE





Majica: ZARA
Tajice: Lidl
Blejzer: SHEIN
Čizme: dobivene na poklon

Sviđa li vam se blejzer?

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates