nedjelja, 4. rujna 2016.

Wet n Wild noviteti: Bare and Beautiful paleta sjenila & Megaglo Dual-Ended Contour Stick

Prije desetak dana stigao mi je paketić sa Wet n Wild novitetima. Jedan proizvod smo mogle izabrati dok su ostali poslani nasumično i mogu reći da me netko pitao, sigurno bih odabrala upravo ove proizvode koji su se za mene pokazali kao pun pogodak. Kako vas ne bih zatrpala s količinom informacija recenzije sam podijelila na dva dijela, a danas imate priliku čitati prvi dio...



Bare and Beautiful E3961 paleta sjenila




Ambalaža: Paletica dolazi u čvrstoj, plastičnoj i praktičnoj ambalaži koja je dodatno zaštićena naljepnicama koje osiguravaju da ste prva osoba koja je svoje prste ili kistove umočila u ovu paletu. Na stražnoj strani nalazi se i prijedlog za kombiniranje boja, ali vjerujem da će vam već sam pogled na ovu paletu odmah u glavi stvoriti nekoliko načina kombiniranja. U paleti se nalaze još i spužvasti aplikator te mali kistić.



Moji dojmovi:
Bare and Beautiful E3961 paleta sjenila u potpunosti opravdava svoj naziv. Dakako, sa paletom u zemljanim tonovima ne možete pogriješiti, ali ova je ipak priča i svijet za sebe jer krije tako dobro posložene nijanse da ćete se brzo navući i zaboraviti na ostale palete zemljanih tonova. Sjenila su meke teksture i kao takva, sklona su trušenju pa uvijek otresite kist i birajte kistove s mekšim dlačicama. Pigmentacija svih nijansi je vrhunska, zapravo sam se jako iznenadila koliko su sjenila dobro pigmentirana kada sam ih nanosila suhim kistićem, bez korišenja ikakve baze. Ipak, kako su moji kapci masni, nisam željela riskirati pa sam ih nosila uz bazu (o kojoj više malo kasnije) i mogu reći da su sjenila izuzetno trajna i neće se skupiti u pregibu čak niti nakon cjelonoćnog izlaska.

Ocjena: 5+



Megaglo Dual-Ended Contour Stick (E7511 Light/Medium)



Ambalaža: Megaglo dvostrani stick za konturiranje dolazi u praktičnoj ambalaži na odvrtanje gdje je jedna strana stick za konturiranje, a druga highlighter. Stick dolazi u dodatnoj kartonskoj kutijici na čijoj poleđini možete pronaći upute za korištenje.



Moji dojmovi: Stick je kremaste teksture koja se lako nanosi i blenda. Ovakav oblik je vrlo praktičan i u nekoliko poteza možete jednostavno konturirati svoje lice. Uz ovakav proizvod biti će vam potreban beauty blender ili kist s kojim ćete sve to izblendati jer teško da ćete prstima uspjeti izblendati ovakav tip proizvoda. Prekrivanje je dobro, a finish dewy pa obavezno fiksirajte puderom u prahu ukoliko imate masnu kožu. 

Obje nijanse su vrlo zahvalne i vjerujem da će se u većini slučajeva odlično stopiti sa vašim prirodnim tenom. Highlighter obožavam koristiti za prekrivanje podočnjaka jer ih odlično prekrije, a ne uvlači se u borice. Dio za konturiranje često koristim i samostalno, samo kako bih dodatno, na brzinu, naglasila jagodične kosti. Kako bih vam najbolje prikazala moć ovog sticka za konturiranje na slikama ispod možete vidjeti kako to izgleda kada se samo on koristi na cijelom licu. Ja sam rezultatom vrlo zadovoljna, a ovakav makeup je izdržao oko 6 sati na mojoj mješovitoj koži, bez ikakvih dodatnih popravaka.

Ocjena: 5



(na licu samo Megaglo stick za konturiranje, a na očima Bare and beautiful paleta)

Kako vam se sviđaju ovi noviteti? Jeste li već isprobale neki od Wet n Wild noviteta?

*PR proizvodi

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates