ponedjeljak, 22. kolovoza 2016.

OOTD: White with Pom Poms

Drage moje, iako nam je jesen već lagano pokucala na vrata, ostala sam vam dužna pokazati nekoliko ljetnih outfita za koje se iskreno nadam da ću uspjeti obući još koji put ove godine. Prvi je na redu outfit za koji sam dobila puno pohvala i hrpa cura me pitala odakle je majica ;) pa evo da otkrijem tu malu tajnu...


Majica je sa već poznatog SheIn webshopa. Stigla je za nekih 15-tak dana i odmah je bila spremna za isprobavanje. Cijena joj je nešto viša od uobičajene za stvarčice sa SheIn-a, ali opet puno povoljnija nego kod nas i u svakom slučaju potpuno opravdana ako uzmem u obzir kvalitetu i izradu majice. 

Materijal je viskoza i vrlo je ugodna na tijelu. Ne gužva se jako i nije prozirna, u prilog tome ide što je dodatno podstavljena na prednjem dijelu. Efektna je i najbolje dolazi do izražaja uz jednostavne uske hlače. Možete ju nositi na više načina, nisko na ramenima ili normalno poput uobičajene majice, sve ovisi kako vam se više sviđa.

Po pitanju veličine nema puno filozofiranja, najbolje je provjeriti mjere, iako ovo je tip majice koji slobodno može ići u univerzalnoj veličini tako da mislim da bi XS i S veličina najbolje odgovarale većini. Moja majica je u veličini S.

Dostupne veličine: XS, S, M, L

Cijena: 22,99 $

Više informacija o majici možete pronaći: OVDJE





Majica: SheIn
Hlače: Lidl
Sandale: Planet obuća
Naočale: ebay


Kako vam se sviđa ovaj outfit? Volite li Pom Pom stvarčice?

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates