ponedjeljak, 22. kolovoza 2016.

BEAUTY OF NATURE CRES: Regenerator za kosu & Krema od smilja

Veliku ljubiteljicu prirodne kozmetike poput mene, oduševio je paketić koji mi je stigao od vrijednih ruku Beauty of Nature Cres. Nebrojeno sam puta spomenula kako cijenim rad i trud naših proizvođača prirodne kozmetike stoga mi je posebno drago da vam danas imam priliku predstaviti dva odlična proizvoda jednog hrvatskog proizvođača prirodne kozmetike.


Beauty of Nature Cres - Regenerator za kosu

Što kaže Beauty of Nature Cres?
Uz ovaj regenerator kosa postaje vidljivo mekša i sjajna. Dovoljno ga je nanjeti malo. Lakše se raščešljava. Ima senzualan miris jer sadrži eterično ulje ylang ylang. Lješnjakovo biljno ulje spada u brzoupijajuća ulja. Regulira lučenje masnoće i omekšava. Slatkastog je orašastog mirisa te sadrži vitamin E.


Ambalaža: Regenerator dolazi u praktičnoj ambalaži u obliku posudice. Zapravo, do sada nisam obraćala pažnju na ambalažu regeneratora, ali tek sada sam primijetila kako je posudica zapravo najpraktičniji oblik jer možete u potpunosti iskoristiti proizvod bez ostataka po rubovima, tako da za ambalažu ide ocjena 5+.

Količina: 100 grama
Cijena: 40 kn




Moji dojmovi: Tekstura je bogata i kremasta, a pod prstima se osjeća da se radi o regeneratoru obogaćenom uljima. Miris je vrlo prirodan i u njemu dominira miris ružmarina koji osobno obožavam tako da mi je i miris regeneratora fantastičan. 

Nakon općenitih dojmova, krenimo na ono najbitnije - djelovanje. Do prije nekoliko mjeseci bježala sam od ulja u njezi kose kao vrag od tamjana jer hello, zanemarimo sad oštećenost i suhe vrhove, moja je kosa ultra masna! Nakon što sam ipak silom prilika odlučila dati šansu uljima, ostala sam puf rezultatima i od tada većinom biram upravo proizvode za kosu koji sadrže ulja. Jako me razveselilo kada sam vidjela da je na prvom mjestu u sastavu ovog regeneratora upravo ulje. Sukladno tome, imala sam velika očekivanja od ovog proizvoda i on ih je u potpunosti opravdao. 

Dovoljna je sasvim mala količina regeneratora koji rasporedim duž cijele kose, a zatim uzmem još malo i nanesem samo na vrhove. Držim ga na kosi oko 5 minuta i zatim isperem. Kosa je na dodir mekša, puno se lakše raščešlja, ne mrsi se, sjajnija je i izgleda zdravije. Znate da je moja kosa do nedavno bila daleko od zdrave, ali korištenjem ovakvih proizvoda na dobrom je putu da povrati svoje zdravlje. 


Sastav: biljno ulje lješnjaka, emulgator, hidrolat ružmarina, vitamin B5, eterično ulje ylang ylang

Beauty of Nature Cres - Krema od smilja

Što kaže Beauty of Nature Cres?
Zaustavite vrijeme uz kremu od smilja koja ostavlja kožu mekanom, elastičnom, glatkom i mirisnom. Posebno je namijenjena osjetljivoj, suhoj, dehidriranoj i zreloj koži. Smilje neutralizira nastajanje slobodnih radikala koji su glavni čimbenici preranog starenja kože. Pomaže zadržati mladolikost i blistavost kože. Sadrži macerat od smilja u domaćem maslinovom ulju. Hidrolat smilja djeluje protuupalno, pojačava apsorpaciju hematoma, potiče zarastanje rana i ožiljaka, reducira opekline. Snažno regenerira stanice kože i pojačava protok krvi. U njezi kože idealan je za osjetljivu i umornu kožu. Eterično ulje smilja uspješno zacjeljuje rane, obnavlja kožu i usporava njeno starenje. Dobar je u tretiranju popucalih kapilara, psorijaze, nedostatka pigmentacije na koži, kod akni, atopijskog dermatitisa, reumatidnog artritisa. Preporuka: prije nanošenja kreme nanijeti hidrolat smilja za brže upijanje.


Ambalaža: Krema od smilja dolazi u staklenoj posudici s plastičnim poklopcem. Sviđa mi se što je za ovu kremu vrijednog i dragocjenog sastava izabrana staklena ambalaža jer smatram da ona ipak više štiti proizvod od vanjskih utjecaja nego plastična.

Količina: 30 ml ili 50 ml
Cijena: 60 kn ili 100 kn



Moji dojmovi: Krema od smilja je guste, masne teksture. S obzirom na takvu masnu teksturu dosta se brzo upija i nakon što ju koža potpuno upije ne ostavlja masni trag. Miriše po smilju i moram priznati da mi je ovaj miris jako drag jer me podsjeća na sve dobrobiti ove čarobne biljke. 

Vjerujem da već znate sve dobrobiti smilja za kožu, a ova ga krema sadrži u čak tri oblika: macerat, hidrolat i eterično ulje, zbog čega je njezina djelotvornost neupitna. Obnavljanje kože, usporavanje starenja kože i reduciranje prvih borica karakteristike su koje se meni osobno najviše sviđaju. Snažno djelovanje kreme od smilja na prve borice potaklo me da ju koristim i kao okoloočnu njegu te su me razultati oduševili. 

Područje oko očiju je najosjetljivije, koža je najtanja i najpodložnija štetnim vanjskim utjecajima. Situacija s mojim okoloočnim područjem je bila loša: isušenost, umorna koža i prve borice. Kroz svakodnevno korištenje ove kreme koža oko očiju izgledala je sve svježije i odmornije, bila je nahranjena, a sitne borice popunjene. 

Osim na području oko očiju, pokazala se učinkovitom i na cijelom licu gdje je brzo obnovila oštećenu kožu (oštećenja nastala od prištića) te smanjila crvenilo nakon sunčanja. Moja majka ju je posudila nekoliko puta i primijetila kako joj se u samo nekoliko korištenja smanjila vidljivost popucanih kapilara. Zbog svega toga, ovo je krema koju bi svatko trebao imati u svom beauty kutku, ako već ne za svakodnevnu upotrebu, onda sigurno za SOS situacije kada je potrebna brza i učinkovita obnova kože.



Sastav možete vidjeti na slici ispod:


Koristite li prirodnu kozmetiku? Jeste li čule za Beauty of Nature Cres?

*PR proizvodi

1 komentar:

 
 
Blogger Templates