petak, 26. kolovoza 2016.

ACIDOSALUS: Šampon Ruža & Serum za kosu

Ako vas muči ispadanje kose i smanjena čvrstoća kose današnja recenzija mogla bi vam biti zanimljiva. Prema mišljenju dermatologa normalno je da dnevno ispadne do 100 vlasi kose, a sve više od toga svrstava se u pojačano ispadanje. Razni su uzroci pojačanog ispadanja kose, od promjene godišnjih doba do zdravstvenih uzroka.

Moja kosa pojačano ispada, a uzrok tome su kontracepcijske pilule. Svjesna sam svih negativnih, kao i pozitivnih stvari koje one nose, ali kada sve zbrojim i oduzmem ispada da je za mene ipak više pozitivnih strana. No vratimo se mi na našu temu...dakle, ukoliko primijetite da vam kosa pojačano ispada vrijeme je da nešto učinite po tom pitanju. Osim vitamina za kosu koji se najčešće uzimaju u obliku tableta, važno je i njegovati kosu izvana. Tu dolazimo do naših današnjih heroja - Acidosalus šampona i seruma za kosu.


Šampon Ruža

Što kaže Acidosalus?
Temelji na inovativnoj formulaciji ekstrakata ljekovitih biljaka prosa, ružmarina, poljske preslice, bršljana i koprive, zatim peruanskog balzama, probiotičkih bakterija te vitamina E i provitamina B5. Njeguje i obnavlja kosu, te pojačava njezin sjaj. Stimulira rast, povećava čvrstoću, te sprječava ispadanje kose. Hrani i smiruje iritacije vlasišta, te smanjuje pojavu prhuti.


Količina: 200 mL
Cijena: 60 kn

Gdje kupiti: Acidosalus weshop

Ambalaža: Šampon Ruža dolazi u plastičnoj bočici tamne smeđe nijanse. Dozira se jednostavno, dovoljno je pritisnuti jedan kraj čepa kako bi se drugi izdignuo i laganim pritiskom bočice možete dozirati količinu šampona koju želite. Sviđa mi se ovakvo pakiranje jer nema straha da će se bočica slučajno otvoriti pa šampon možete bez brige nositi ukoliko putujete.


Upotreba: Manju količinu šampona utrljati u kosu te umasirati u vlasište. Pustiti da djeluje tijekom 5-15 minuta. Isprati toplom vodom. Nakon sušenja, kosa postaje čista i sjajna, a vlasište smireno i obogaćeno vitaminima.


Moji dojmovi: Tekstura šampona je optimalna, niti previše rijetka niti previše gusta. Za cijelu kosu je potrebna mala količina šampona koji se pretvara u bogatu, ali ne pregustu pjenu. Nanosim ga na tjeme, a vrhove obuhvatim ostatkom pjene. Miris mu je osvježavajuć, biljni te dugotrajan, a dominiraju note bršljana i ružmarina. Tijekom pranje, te još neko vrijeme nakon pranja osjeća se ugodan osjećaj hlađenja koji mi se posebno svidio u ovom ljetnom periodu.

Kako se borim sa seboroičnim dermatitisom koji se s vremena na vrijeme intenzivnije aktivira, važno mi je da šampon bude nježan, a učinkovit u čišćenju vlasišta. Upravo takav je Acidosalus Ruža šampon koji ne sam da je dovoljno nježan za moje osjetljivo vlasište već je smirio postojeće crvenilo i ljuskanje, a osjećaj hlađenja smirio je svrbež. Osim ovih dodatnih pozitivnih strana, šampon u potpunosti ispunjava sve ono što obećaje. Nakon dva mjeseca korištenja, primijetila sam da mi kosa više ne ispada pojačano, a mlada kosa raste bujnija nego ikad pa strši na sve strane, naravno za to nije zaslužan samo ovaj šampon već i serum o kojem više u nastavku.

Ima li ovaj šampon moju preporuku? Definitivno ima! Ako vas muči slaba kosa, ispadanje kose ili prhut svakako mu dajte šansu, vjerujem da vas neće razočarati :)


Serum za kosu

Što kaže Acidosalus?
Potpuno prirodan serum na biljnoj bazi. Smanjuje ispadanje, te potiče rast i jača korijen nove kose. Formuliran iz biljaka, proteina sirutke i ulja certificiranog porijekla. Usporava pojavu sijede kose. Kombinirati s Acidosalus® šamponima.


Količina: 100 ml
Cijena: 200 kn

Gdje kupiti: Acidosalus webshop

Ambalaža: Serum za kosu dolazi u staklenoj bočici tamne boje sa plastičnim raspršivačem koji raspršuje serum u uskom mlazu što olakšava nanošenje seruma na tjeme. 


Sastav: Kopriva, ružmarin, ulje limuna, crni papar.

Primjena: Serum umasirati u kosu i tjeme, ne ispirati.

Moji dojmovi: Tekstura seruma je rijetka, vodenasta što je zapravo vrlo praktično za ciljano nanošenje na tjeme. Miris mu je osvježavajuć, blaži nego kod šampona, ali i ovdje dominira miris ružmarina te limuna. Kada se nanese lagano hladi tjeme što mi je odlično došlo za vrijeme ljetnih vrućina. Iako je navedeno kako se serum ne ispire, meni je lagano mastio kosu pa sam ga većinom koristila kao noćni tretman tako da ga nanesem recimo popodne, izdržim do kraja dana, cijelu noć i sljedeće jutro ga isperem. 

Nanosila sam ga svaki treći dan i to tako da sam ga nanosila isključivo na vlasište (iako se može nanositi na cijelu dužinu kose) te zatim dobro umasirala i ostavila da djeluje. Rezultati korištenja ovog seruma na mojoj kosi su fantastični. Kosa je čvršća, sjajnija, manje se lomi i puca, a ono što je možda i najbitnije raste brže nego prije te se uz rub čela vidi rast nove, mlade kose. 

Na kraju mogu reći da bih toplo preporučila ovaj serum svima koji žele oporaviti svoju slabu i oštećenu kosu, potaknuti rast mlade kose i spriječiti pojačano ispadanje kose. Acidosalus serum za kosu zaista opravdava svoju cijenu odličnim i brzim rezultatima te je prava renesansa za slabu kosu.


Jeste li isprobale neki od Acidosalus proizvoda? Kakvi su vaši dojmovi?

1 komentar:

  1. Nisam probala ove proizvode ali mi serum deluje prilicno dobro. :)

    OdgovoriIzbriši

 
 
Blogger Templates