petak, 8. srpnja 2016.

YVES ROCHER: Volume Vertige maskara

Ne znam kako je ljubiteljica maskara poput mene tek sada prvi put isprobala jednu maskaru iz Yves Rocher-a. Srebrna ambalaža odmah me privukla, a kakva je maskara, saznajte u nastavku. Mali hint: ako volite gumene četkice, ova bi vam se mogla svidjeti... ;)


Što kaže Yves Rocher?
Želite maksimalni volumen i učinak uvijača za trepavice? Tada je za vas volume vertige maskara. Volume vertige maskara vam pruža slijedeće prednosti:
  • Četkicu sa spremnikom koja povećava i intenzivira volumen. Spremnik djeluje kao punjač teksture bez potrebe za uranjanjem četkice u bočicu prilikom svakog nanosa na trepavice.
  • Formula visoke izvedbe pruža učinak uvijača trepavica.
  • Obogaćena elemi gumom, biljnim ekstraktom koji ima svojstvo fiksiranja, ova formula pruža savršeno uvijene trepavice tijekom 12 sati.
  • Plus: Četkica sa spremnikom koji otpušta teksturu za maksimalni volumen!

Nanošenje: Nanesite maskaru od korijena do vrha trepavica laganim cik-cak pokretima. Za još više volumena i intenzivniju uvijenost, ponovite radnju. Trepavice su primjetno gušće i uvijene cijelom dužinom.


Ambalaža: Kao i većina drugih proizvoda iz Yves Rocher-a, tako i ova maskara dolazi u luksuznoj ambalaži srebrne boje, koja daje efekt ogledala. Čvrsta je i kvalitetno izrađena, slova se ne brišu, a čak i nakon nošenja u torbici srebrni ogledalo efekt i dalje ostaje netaknut. Posebno mi se sviđa zatvaranje na "klik" jer tako mogu biti sigurna da sam dobro zatvorila maskaru i spriječila prijevremeno sušenje.

Nijanse: smeđa, crna, plava

Količina: 9 ml
Cijena: 120 kn



Moji dojmovi: Tekstura maskare je idealne gustoće, niti previše gusta, niti previše rijetka. Četkica je gumena sa gusto i pravilno raspoređenim čekinjama koje u nekoliko cik-cak poteza savršeno obuhvaćaju svaku trepavicu od korijena do vrha. Posebnost ove četkice je što sadrži "spremnik" koji lagano otpušta formulu pa tako ne morate za uranjati četkicu u ambalažu prilikom nanošenja. Uvijek napominjem kako su vrhovi mojih trepavica gotovo nevidljivi, a ova maskara ih istakne i dodatno produži, što ćete najbolje primijetiti na slikama. Lagano uvije i podigne trepavice te takav efekt ostaje cijeli dan. Idealna je za ljetni period jer se ne trusi i ne preslikava te preživljava čak i temperature iznad 30 stupnjeva. Trajnost joj je odlična, a kad ju napokon poželite skinuti, lako ćete to učiniti bilo kojim uljnim odstranjivačem šminke.

Ova maskara definitivno ima moju veliku preporuku jer radi čuda od mojih slabo vidljivih trepavica, a posebno mi se svidjelo što na trepavicama ostaje nepromijenjena cijeli dan bez obzira na visoke temperature. Kada sve sumiramo, Volume Vertige maskara iz Yves Rochera zaslužila je čistu peticu.



Jeste li isprobale neku od Yves Rocher maskara? Kakvi su vaši dojmovi?

*PR proizvod

2 komentara:

  1. Pre svega da pohvalim pakovanje koje je predivno! :) Efekat je odlican! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super izgleda. Za sada sam probala samo njihov šampon za kosu, a zanimaju me i neki drugi proizvodi, rumenila se čine divna :)

    OdgovoriIzbriši

 
 
Blogger Templates