petak, 15. srpnja 2016.

Essence LE "Wake up, spring!" [RECENZIJA]

Opako kasnim s ovom recenzijom i jako sam tužna radi toga. Nadam se da ste uspjele na vrijeme uhvatiti neke od divota koje je krila ova limitirana kolekcija i da uživate u njima. U nastavku možete vidjeti što sam ja imala prilike isprobati i kakvi su moji dojmovi...



essence wake up, spring! – paleta sjenila za oči



Što kaže Essence?
Razvedrite se! U paleti sjenila su predivne četiri svjetlucavo-ružičaste nijanse sa petom bijelo –srebrnom koja je idealna ako se koristi kao highlighter. Nježna tekstura traje cijeli proljetni dan. 


Moji dojmovi: Ova paletica dolazi u čvrstoj plastičnoj ambalaži standardnoj za Essence palete. Reljefni uzorak je zaista predivan i nekako mi je bilo teško poremetiti kistićem ovo savršenstvo. Nijanse u ovoj paleti u nježne i idealne za kreiranje dnevnih lookova. Pigmentacija je solidna, a uz korištenje baze odlična. Trusi se minimalno, a na kapcima su sjenila uz bazu postojana cijeli dan. 

Cijena: 29,90 kn




essence wake up, spring! – tuš za oči u olovci


Što kaže Essence?
Predivne pastelne nijanse proljeća. Nježan aplikator i dugotrajna tekstura sa visokim prekrivanjem omogućava vam da kreirate profinjene linije na očnim kapcima u cool ljubičastoj, trendy bijeloj i fresh mint nijansi.


Moji dojmovi: Tuš za oči dolazi u ambalaži koja vjerno prati boju samog tuša. Čim sam vidjela o kakvoj se nijansi radi znala sam da ću se u ovom ljetnom periodu često družiti sa ovim mališanom. Nijansa ovog tuša je predivna pastelna nježno ljubičasta. Pigmentacija je solidna, nije savršena, ali uz dva - tri prijelaza dobijete lijepu izražajnu boju. Postojan je i neće se razmrljati ako vam slučajno zasuze oči, a jednostavno ga možete skinuti bilo kojim odstranjivačem make-upa.

Cijena: 16,90 kn



essence wake up, spring! – sheer balzam za usne


Što kaže Essence?
Nježne nijanse! Sheer balzam za usne se stapa sa nježnom bojom kako bi osigurao meke usne sa daškom boje i sjajnim završetkom u nježno ružičastoj nijansi. Dostupan u dvije nijanse.


Moji dojmovi: Balzam za usne dolazi u elegantnoj ambalaži srebrne boje sa rozim poklopcem i na prvi pogled sam mislila kako se radi o ružu za usne. Ugodan je na usnama, nije ljepljiv i usnama daje lagani sjaj. Trenutno nemam problema sa suhim usnama, a za ovaj balzam mogu reći da ih dodatno omekša i nahrani.

Cijena: 16,90 kn


essence wake up, spring! – ruž u olovci


Što kaže Essence?
Sezonske boje. Prave trendy boje – crvena i boja fuksije za najzapaženiji look! Kremasta tekstura ostavlja sjajan završetak i wow – look na usnama. Dostupan u dvije nijanse.


Moji dojmovi: Ruževi za usne u olovci najdraži su mi dio ove kolekcije. Vrlo su praktični, tekstura im je ultra hidratantna, a pigmentacija odlična. Jedan je odmah završio u torbici za situacije kada sam u žurbi i zaboravim nanijeti ruž doma. Ne razlijevaju se preko ruba usana i ne uvlače u borice, a tako fino hidratiziraju da je to čudo. Pigmentacija im je odllična, a nijanse prave proljetno - ljetne! Čista petica, bravo Essence! :)

Cijena: 19,90 kn





Jeste li isprobale nešto iz ove kolekcije?

*PR proizvodi

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates