petak, 24. lipnja 2016.

YVES ROCHER: Grand rouge ruž za usne

Drage moje, dugo me nije bilo, rješavali su se zadnji ispiti na faksu i sada je ostao još samo onaj slatki dio - pisanje diplomskog rada. Već sam se uhvatila u koštac sa poprilično zahtjevnom, ali zanimljivom temom tako da se nadam da će i to biti vrlo brzo riješeno ;) do tada evo jedne recenzije simpatičnog ruža, divne ambalaže i odlične kvalitete koji me zadnja dva mjeseca vjerno prati gotovo svakodnevno.


Što kaže Yves Rocher?
Dugotrajan ruž za usne koji klizi po usnama u profinjenom ružičasto zlatnom pakiranju. Grand ruž otkriva teksturu poput druge kože, kremastu i hidratantnu, koja se stapa s usnama. Plus: elegantno i profinjeno pakiranje koje još više ističe intenzivne nijanse ruža. Naš ruž za usne ne sadrži karmin, lanolin ili mineralna ulja.

PROMATRANA UČINKOVITOST
Žene koje su koristile Grand ruž:
100%* žena je potvrdilo da je tekstura ugodna, intenzivnih boja te se lako nanosi na usne .
89%* je potvrdilo da su usne glatke.
93%* žena je potvrdilo da su boje intenzivne, a 85% od njih je potvrdilo da su i postojane.


*Korisnički test proveden s 27 žena tijekom 3 tjedna pod dermatološkim nadzorom.



Dragocjeni sastojci: ULJE KAMELIJE
Izvorno iz istočne Azije, ulje kamelije ima rijedak i dragocjen utjecaj na njegu. U Grand rouge ružu za usne ovo ulje je eliksir za nezaboravno glatke i regenerirane usnice: baš kao da su pomlađene.

Biljni sastojci: Ulje kamelije, ulje organskog sezama, ekstrakt soje, vitamin E.


Ambalaža: Grand rouge ruž za usne dolazi u ambalaži luksuzna izgleda. Sama ambalaža je odlično osmišljena i kvalitetno izrađena. Ruž se dobro zatvara i čvrsto je "priljepljen" za posudicu. Predivna zlatna nijansa daje posebnu notu elegancije ovom ružu te osigurava da bude upečatljiv element makeup kutka.

Količina: 3,70 grama
Cijena: 90 kn


Moji dojmovi: Tekstura ruža je izuzetno kremasta, a pigmentacija odlična. Ruž se jednostavno nanosi direktno iz pakiranja i u jednom sloju potpuno prekriva prirodnu boju usana. Usne ostavlja sjajnima iako ne sadrži shimmer. Trajnost je do 6 sati, baš kao što je obećano u opisu, a ukoliko vas spopadne strašan napad gladi ne morati brinuti jer ruž lagano, potpuno ravnomjerno nestaje s usana čak i ukoliko je riječ o pravom obilnom obroku. Ne nakuplja se na rubovima, ne uvlači u borice usana i ne prelijeva preko ruba usana. Jednostavno, kada ga nanesete nemate brige duže vrijeme i nećete morati posezati za ogledalom da provjerite u kakvom je stanju ruž na vašim usnama.

Ono što bih posebno pohvalila kod ovog ruža je što ne isušuje usne nego ih regenerira, hrani i njeguje, a ukoliko su u baš baš lošem stanju nekako to prikrije što me ugodno iznenadilo. Kvalitetan sastav ovog ruža pokazao je da možemo u jednom ružu dobiti sve ono što nam je djelovalo nemoguće: vrhunsku pigmentaciju, trajnost i njegu.





Jeste li već isprobale Yves Rocher ruževe za usne? Koji je vaš omiljeni Yves Rocher proizvod?

*PR proizvod

2 komentara:

  1. Pakiranje je stvarno lijepo i nijansa mi je lijepa, ali mislim da na meni ne bi dobro izgledala. Cijena uopće nije toliko visoka, ja sam mislila da će biti puno veća. :)

    OdgovoriIzbriši

 
 
Blogger Templates