utorak, 21. lipnja 2016.

Ordinacija.hr - Proljetna kutijica

Drage moje, došlo je vrijeme da vam predstavim Ordinacija.hr kutijicu - novi beauty box na našem tržištu koji je pažnju posvetio preparativnoj kozmetici. Iako sam ja oduvijek bila cura od dekorative, u zadnjih nekoliko godina počela sam posebno paziti na njegu kože i kose jer je "bolje spriječiti nego liječiti", a mnogo puta sam "liječila" i znam kako je to težak i dugotrajan proces.

Vjerujem da već znate kako funkcioniraju ove kutijice, princip je i ovdje isti: naručite svoju kutijicu, platite i nestrpljivo iščekujete poštara... :) Ja sam svoju kutijicu čekala, čekala, a onda me dočekalo ovo predivno iznenađenje:


Ordinacija.hr Proljetna kutijica bila je pompozno najavljena: cijena joj je 100 kn, krije čak 4 ful size proizvoda i vrijednost njezinog sadržaja je 500 kn! 

Je li kutijica opravdala visoka očekivanja? Da, da, definitivno da! 

Kutijica je izrađena od čvrstog kartona i idealna je za spremanje raznih sitnica od nakita do kozmetike. Bijele je boje što je praktično i lako ćete ju uklopiti u svoj makeup kutak. Kada sam ju otvorila, i moja usta se se sama otvorila od iznenađenja...bio je to onaj WOW efekt, a prvo što sam ugledala bila je divna porukica koja kaže:

Draga Tamara, uživaj u svojim novim proizvodima i ne zaboravi: Nema standarda. Prava ljepota je u nesavršenosti. Tvoja Ordinacija.hr.

Kutijica je bila teška i toliko napunjena da se nije mogla dobro zatvoriti :) ono stvarno su nam natrpali lijepu hrpicu proizvoda. Iskreno, nisam očekivala ovako dobar sadržaj iako su nam brendovi bili unaprijed najavljeni. 


Krenimo redom na proizvode koje je krila Ordinacija.hr Proljetna kutijica.

Acidosalus šampon ruža (200 ml - 60 kn) 

Temelji se na inovativnoj formulaciji ekstrakata ljekovitih biljaka prosa, ružmarina, poljske preslice, bršljana i koprive, zatim peruanskog balzama, probiotičkih bakterija te vitamina E i provitamina B5.Njeguje i obnavlja kosu, te pojačava njezin sjaj. Stimulira rast, povećava čvrstoću, te sprječava ispadanje kose. Hrani i smiruje iritacije vlasišta, te smanjuje pojavu prhuti.

Acidosalus serum za kosu (100 ml - 200 kn)

Potpuno prirodan serum na biljnoj bazi. Smanjuje ispadanje, te potiče rast i jača korijen nove kose. Formuliran iz biljaka, proteina sirutke i ulja certificiranog porijekla. Usporava pojavu sijede kose. Sastav: Kopriva, ružmarin, ulje limuna, crni papar. Primjena: Serum umasirati u kosu i tjeme, ne ispirati.

Veseli me činjenica da ću isprobati čak dva Acidosalus proizvoda jer se do sada nisam susrela s ovom kozmetikom, a po sastavu i opisu proizvoda mogu reći kako se radi o odličnim proizvodima i jedva ih čekam isprobati. Recenzije obaproizvoda će sigurno ići u posebnom postu čim ih detaljno isprobam :)


Bocassy hidratantna gel krema (50 ml - 139,90 kn)

Predivna drhtava krema izgleda apsolutno ukusno na pogled. Naročito privlačna na pomisao maksimalne vlažnosti koju zadržava u koži, ova gel-krema je ipak puno više od toga. Nakon nanošenja preplavit će vas osjećaj potpune vlage koji se širi kroz osjetila kože i ispunjava ona čudljiva ženska osjetila. Sa vrlo malim udjelom ulja, no ipak ulja pšeničnih klica, bogata je učinkovitim ekstraktima koji se, baš radi te snažne hidratacije, lako upijaju kroz kožu te djeluju brzo. Biljni ekstrakti, glicerin te razni djelotvorni vitamini hrane kožu bez uljih komponenata te ju drže osvježenom tijekom cijeloga dana. To je kao ostvena želja svima onima koji žele više hidratacije i manje ulja, iako mi preporučujemo protutežu sa Bocassy bogatom kremom za noć kao noćnom njegom.

Ovu kremu škicam već duže vrijeme, a sada ću ju konačno isprobati. Zapravo lažem, čim sam ju vidjela u kutijici otvorila sam ju, onako šlampavo zamočila prste i odmah ju namazala na lice...mogu reći da je prvi dojam i prvi osjećaj - osvježenje, ultra hidratantna krema koju moja mješovita koža upija ekspresno. Već vidim da će ovo biti ljubav koja će trajati i trajati.


Curaprox 5460 Ultra soft četkica (oko 37 kn) 

Curaprox Interdentalna četkica CPS 07 te držač UHS 450 

Zubna četkica CS 5460 "ultra soft " iznimno je mekana i učinkovita pri uklanjanju zubnih naslaga, kao i uz rub desni. Nježnim četkanjem, uz uporabu minimalnog pritiska, četkica zadržava svoj oblik i čvrstoću, a zahvaljujući maloj, kompaktnoj glavi omogućuje jednostavan pristup svim teže dostupnim mjestima u ustima.

Curaprox četkicu koristim već godinama i mogu reći da je spas za moje osjetljive i krvarenju sklone desni. Odmah ću vam reći da kada jednom probate ove četkice, više nećete htjeti ni čuti za ostale. Ova iz kutijice mi je taman dobro došla jer sam narednih dana planirala kupiti novu.


CL med+ deo sprej 20 ml (full size 75 ml - 29,90 kn)

Po pitanju dezodoransa sam jako izbirljiva i teško pronalazim dobar dezić pošto se dosta znojim. Ne volim roll on dezodoranse i ne volim napadne mirise kod dezodoransa. CL med+ ne sadrži alkohol, aluminij, konzervanse i cink te je idealan za osjetljivu kožu. Naravno da sam ga odmah isprobala i mogu reći da mi se sviđa miris, a učinkovitost ćemo tek testirati.


Uriage termalna voda u spreju 25 ml (full size 50 ml - 59 kn)

Voda za njegu osjetljive kože lica i tijela, po prirodnom sastavu slična fiziološkoj otopini soli. Bakteriološki čista, prirodno izotonična, vlaži, umiruje, djeluje protuupalno i protiv slobodnih radikala. Bogata natrijem, kalcijem, magnezijem sulfatima, bakrom, cinkom, manganom i silicijem. Uriage termalna voda osvježit će i zaštititi Vašu kožu, dajući joj potrebnu vlagu i djelujući protuupalno. Za bebe, djecu i odrasle, poslije bavljenja sportom ili sunčanja, idealno osvježenje u prostorima sa pretjerano suhim zrakom itd.

Bez termalne vode ne mogu zamisliti život, a ovakva manja pakiranja idealna su za nošenje u torbici. Posebno je korisna sada kada su temperature visoke, a koža pati zbog sunčevih zraka i sparine u zraku. 


BIOBAZA - prirodna kozmetika - razni uzorci

I na kraju vesela hrpica raznih Biobaza testerića od 3 ml. Volim ovakve testeriće jer me najčešće navuku da isprobam i full size proizvode, a od ovih su me već neki posebno zainteresirali.


Na kraju mogu samo reći da se nadam kako će i buduće kutijice biti ovako sadržajno bogate i korisne. Kao što sam već rekla, ljestvica je visoko podignuta i trenutno je ovo najbolji beauty box na našem tržištu. Bravo Ordinacija.hr!

Kako vam se sviđa Proljetna kutijica by Ordinacija.hr? 

1 komentar:

  1. Ovo je super! Mislim da mi je ovo najzanimljivija naša kutijica do sada i svakako ću razmisliti o narudžbi :)

    OdgovoriIzbriši

 
 
Blogger Templates