četvrtak, 30. lipnja 2016.

LA CROA: Keratin & maska u spreju 10 u 1

O divnim La Croa proizvodima sam vam već pisala ovdje, a danas je na red došao i drugi dio recenzije gdje ću vas upoznati sa maskom u spreju 10 u 1 i keratinom koji su u mom slučaju konačno dotjerali u red isušenu i neposlušnu kosu. 

Keratin - za dodatnu prehranu i ravnanje kose


Što kaže La Croa?
Ovaj keratinski fluid ima bogatu kremastu strukturu, sa snažnim kondicionirajućim učinkom. Keratin je strukturni protein kože i kose, odgovoran za stabilnost i oblik stanica. Zaglađuje oštećenja na kosi, smanjuje lomljivost i učvršćuje vlas. Ovaj proizvod vrlo efikasno olakšava tretman ravnanja kose, pomaže pri svakodnevnom feniranju, osiguravajući pri tom maksimum prehrane. Istovremeno zaglađuje nestašnu kosu i kontrolira statički elektricitet. Kosa postaje vidljivo zdravija, zaglađena i ostaje ravna dajući poznati "Brazilian look". Ulje argana i makadamije, hijaluron, kolagen i specijalni hidratacijski kompleks omogućuju maksimalnu zaštitu i njegu kose.


Način uporabe:
Nanijeti fluid na čistu, ručnikom osušenu kosu cijelom dužinom, te nježno uz upotrebu sušila izvlačiti pramen po pramen kose. Ovisno o gustoći i tipu kose preporuča se koristiti 3 do 4 potiska pumpice, a po potrebi nanjeti i veću kolićinu. Za dodatni sjaj i zaštitu možete na kraju tretmana nanijeti Argan & Macadamia ulje.


Ambalaža: Ambalaža je kao i kod svih La Croa proizvoda kvalitetna, luksuznog izgleda, u prepoznatljivim zlatnim tonovima. Keratinski fluid dolazi u staklenom bočici tamne boje s pripadajućom kartonskom kutijicom. Lako se dozira pripadajućom pumpicom koja je funkcionalna i praktična.

Količina: 50 ml
Cijena: 70 kn


Moji dojmovi: Keratinski fluid je kremaste teksture koja se lako rasporedi duž cijele kose. Nanosim ga na ručnikom posušenu kosu, i to tako da ga prvo dobro razmažem između dlanova, a zatim ravnomjerno rasporedim po cijeloj kosi. Pri kraju sušenja kose nanosim još dodatno 2 pumpice samo na vrhove. Sigurna sam da vas jako zanima ravna li zaista ovaj proizvod kosu? Odgovor je: DA! Moram priznati da me to ugodno iznenadilo jer sam očekivala da zagladi stršeće vrhove, ali ne i potpuno zaglađen izgled kose. Vrlo brzo je postao moj mali spasitelj jer sam se uz njega konačno uspjela pozdravila s korištenjem pegle za kosu. Osim zaglađenog, ravnog izgleda kose, ovaj mališan donio je i druge pozitivne promjene pa sam tako primijetila da mi je kosa sjajnija, hidratizirana i nahranjena, a samim time i djeluje zdravije. Na kraju još moram spomenuti miris koji je čaroban, slatkast, ali opet vrlo nježan i mislim da ne postoji osoba kojoj se ne bi svidio.

Ocjena: 5+

Maska u spreju 10 u 1


Što kaže La Croa?
Multifunkcionalna maska u spreju za sve tipove kose – bez ispiranja. Sadrži hijaluron, keratin, ulja argana, makadamije, noćurka i crnog kima, pantenol, svileni protein, karite maslac te UVA/UVB zaštitne filtere.

Multi-actions:
  1. Olakšava raščešljavanje
  2. Štiti i omekšava tretiranu kosu
  3. Hrani i revitalizira kosu
  4. Obnavlja strukturu i volumen kose
  5. Sprječava pucanje vrhova kose
  6. Štiti kosu od sunca i visokih temperatura
  7. Hrani korijen i kutikulu kose
  8. Uklanja statički elektricitet kose
  9. Ubrzava proces sušenja kose
  10. Daje kosi mekoću i sjaj bez otežavanja

Način uporabe:

Masku nanesite na vlažnu kosu, umasirajte je od tjemena do vrhova te po želji stilizirajte. (Proizvod možete koristiti i na suhoj kosi.)

Ambalaža: Maska dolazi u visokoj, uskoj plastičnoj bočici tamne boje kao i ostali La Croa proizvodi. Sviđa mi se njihov prepoznatljiv izgled koji me, kao što sam već spomenula u prijašnjem postu, podsjeća na ambalažu Bajadere.

Količina: 150 ml


Moji dojmovi: I inače volim leave in maske za kosu pa sam tako i od ove imala velika očekivanja. Često mi se dogodi da mi je maska odlična za vrhove, ali mi zamasti tjeme. S ovom nisam imala taj problem, a oduševila me kako djeluje na isušenu i oštećenu kosu. Nanosim ju prije sušenja, na ručnikom posušenu kosu i primijetila sam da dosta ubrza sušenje kose (moja se kosa inače užasno sporo suši), a kosa je nakon sušenja vidljivo bujnija te svilenkasto meka i sjajna. Kako ima jako ugodan miris, identičan kao kod keratina, koristim ju i na suhoj kosi, nakon boravka u zadimljenim prostorima. Uz nju sam potpuno zaboravila na statički elektricitet, kao i na stršeće vrhove i oštru, suhu kosu. Ispucane vrhove sam odrezala jer njima definitivno nema pomoći, a maska 10 u 1 je spriječila njihovu ponovnu pojavu. Mogu reći kako je ova maska zaslužila sve pohvale i definitivno ima moju veliku preporuku od srca.

Ocjena: 5+

Za kraj, evo stanje moje kose. Slikano je prije nešto više od mjesec dana i zanemarite tužnu facu, dogodila se dan nakon što sam bojala vrhove u bakrenu nijansu koja je, kao što vidite nestala čim sam oprala kosu. Trenutno sam odustala od bojanja kose na duži period i bacila se na njegovanje i oporavak ;) 


Jeste li isprobale nešto iz La Croa ponude? Kakvi su vaši dojmovi?

*PR proizvodi

3 komentara:

  1. Ovo zvuči stvarno dobro! Oduševljena sam čim vidim da sadrže argan :) Sviđa mi se i ambalaža, baš je elegantna i lijepa.
    Iva

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimljivi proizvodi :)
    Koja je cijena spraya?

    Btw bakrena boja ti se isprala jer ne smiješ prati kosu dan nakon farbanja nikad. Čeka se minimum 72 sata kako bi se zatvorile kutikule kose otvorene farbanjem/blajhanjem :)

    OdgovoriIzbriši

 
 
Blogger Templates