utorak, 10. svibnja 2016.

Svibanjska wishlista: Kistovi

Kistova nikad dosta, zar ne? I u mojoj kolekciji ih nedostaje te redovito škicam ponudu koja je kod nas, nažalost, još uvijek vrlo oskudna. Čini mi se kako je još uvijek online shopping najbolja opcija za kupovinu kistova pa sam tako složila svoju wishlistu ultra povoljnih kistova sa Wholesalebuying-a koja bi konačno popunila praznine u mom kozmetičkom kutku.




Nekako mi se čini da je najteže pronaći dobre kistove za oči, zato sam odmah zapikirala ovaj zanimljivi set koji dolazi u predivnoj ljubičastoj boji i sastoji se od 5 kistova sa pripadajućom kutijicom. Osim u ljubičastoj, dostupan je i u rozoj te nebesko plavoj boji.

Cijena: 1,96 $ + 0,69 $ poštarina ~ ukupno oko 18 kn




Set koji zbog drvenih drški djeluje prirodno odmah me zaintrigirao, malo podsjeća na EcoTools, ali već na prvi pogled možete vidjeti da je to daleko od EcoTools kvalitete. Ipak, cijena je vrlo povoljna tako da se isplati riskirati, ali vjerujem da su svi kistovi iskoristivi te da se neće raspasti baš pri prvom pranju.

Cijena: 5,09 $ + 1,80 $ poštarina ~ ukupno oko 45 kn




Još jedan vrlo elegantan set dolazi po stvarno smiješnoj cijeni od oko 28 kn zajedno sa poštarinom. Set je kombinacija kistova za lice i oči i vjerujem da bi mi svi dobro došli :) ne samo zbog elegantnog izgleda nego i zato jer mi se na prvi pogled čine vrlo kvalitetni.

Cijena: 3,01 $ + 1,19 $ poštarina ~ ukupno oko 28 kn




Sigurno ste već po slici primijetile o čijoj je kopiji radi. Da, da radi se o kopiji Real Techniques Bold Metals kistova koji su mi na wishlisti otkako su stigli u prodaju. Ovaj set je puno prihvatljiviji cijenom, a nadam se da će mu i kvaliteta biti prihvatljiva.

Cijena: 6,65 $ + 1,31 $ poštarina ~ ukupno oko 53 kn




Još jedna kopija Real Techniques kistova, ovaj put je u pitanju Starter Set. Pitate se zašto mi je kopija na wishlisti? Zato jer me jako zanima je li cijena originala opravdana i koja je razlika u kvaliteti. Nadam se da ćemo to uskoro vidjeti :)

Cijena: 4,70 $ + 1,65 $ poštarina ~ ukupno oko 42 kn




Naravno tu se odmah našla i kopija Real Techniques kistova - Core Collection jer kada isprobavaš onda moraš isprobati sve, zar ne? ;)

Cijena: 4,70 $ + 2,09 $  poštarina ~ ukupno oko 45 kn




Travel Essentials set mi možda nije neophodan, ali bi dobro došao za putovanja i stvarno bih ga koristila samo u tu svrhu. 

Cijena: 4,70 $ + 2,09 $ poštarina ~ ukupno oko 45 kn




Na kraju se našao set vrlo sličan Style kistovima sa ebay-a koje već posjedujem i s kojima sam vrlo zadovoljna te mi je ovaj na wishlisti isključivo iz razloga da imam zalihu kistova koji su mi među dražim kistovima.

Cijena: 5,07 $ + 4,08 $ poštarina ~ ukupno oko 60 kn

Koji su kistovi na vašoj wishlisti? Imate li dovoljno kistova u svojoj kolekciji?

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates