utorak, 5. travnja 2016.

OOTD: Dots and Stripes

Drage moje, stiglo nam je proljeće, ono pravo, suncem obasjano i toplinom okupano proljeće. Iako sam trenutno bijela kao sir, veselim se laganijim outfitima poput ovih koje ću vam danas pokazati.


Shoppingirala sam na Dresslinku koji ima vrlo povoljne stvarčice. Moram priznati da sam bila vrlo skeptična prilikom naručivanja jer su cijene stvarno smiješne pa tako nisam znala što da očekujem od haljine koja skupa s poštarinom košta 45 kn! Također sam bila spremna na mjesec dana čekanja, ali sam se ugodno iznenadila kada je paketić stigao za nekih 12 dana. Pa da vidimo što se to krilo u mom paketiću...

U prvom outfitu nosim preslatku tamnoplavu haljinu na točkice. Odmah moram reći da haljina skupa s troškom poštarine dođe oko 45 kn i stvarno nisam imala velika očekivanja. Na slikama je divno izgledala, ali ja sam bila spremna na sve samo ne na identičnu haljinu kao sa slike. O kako sam se slatko prevarila :) Haljina je zaista kao sa slike, samo sam zbog vlastite gluposti naručila preveliku pa mi je dosta široka u prsima, ali ništa što malo igle i konca ne bi riješilo. Udobna je, pristojne dužine, slatka i moguće ju je nositi i u dnevnim i u večernjim outfitima, ovisno o tome što ćete obuti.

Haljina - 4,91 $ (oko 34 kn) + poštarina 1,47 $ ~ ukupno oko 45 kn




Drugi outfit je tu da vam pokažem haljinu koju ja nažalost ne mogu nositi kao haljinu već kao tuniku. Kao što možete vidjeti na slikama naprijed mi je jednostavno prekratka da bi ju mogla tako nositi te trenutno smišljam uz što bih ju najbolje mogla iskombinirati kao tuniku. Imate neke ideje?

Remen nije stigao uz haljinu, ali sam se ja snašla i poslužila svojim starim remenom kojem nikako nisam nalazila svrhu. Haljina je kvalitetna i jako lijepo stoji, posebno kada ju nosite sa remenom samo eto nažalost ponekad visina stvara probleme :)

Haljina/tunika - 6,04 $ (oko 42 kn) + 2,10 $ poštarina ~ ukupno oko 56 kn




Sviđaju li vam se ove haljine? Jeste li već naručivale sa Dresslinka?

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates