ponedjeljak, 7. ožujka 2016.

Essence TE "love.joy.care" [RECENZIJA]

Nakon što sam vam predstavila zanimljivu Essence trendovsku kolekciju "love.joy.care", vrijeme je za recenziju nekoliko proizvoda iz ove kolekcije. Kako su mi se svidjeli, saznajte u nastavku...



essence love.joy.care – njegujući balzam za usne


Što kaže Essence?
Njega za tebe. Njegujući balzam za usne lagane teksture i mirisa vanilije ostavljaju ugodan osjećaj na usnama. Jednostavno nanesi balzam na usne pomoću prstiju i pozdravi se s ispucalim usnama. Dostupan u 01 i care for you.


Moji dojmovi: Balzam dolazi u maloj prozirnoj posudici i ja ga nanosim tako da jednostavno usne umočim u balzam jer ne volim prstima nanositi proizvode za usne. Miris je vrlo nježan i decentan te se osjeća samo kada ga nanosim. Po pitanju njege je solidan i mislim da će biti odličan za nadolazeće tople dane. Ako imate jako isušene usne mislim da vam sam balzam neće puno pomoći kod zacjeljivanja već isušenih usnica, ali će pomoći kao zaštita od isušivanja. 

Cijena: 16,90 kn



essence love.joy.care – djeljiva rašpica za nokte


Što kaže Essence?
File it. Zahvaljujući praktičnoj dvostranoj rašpici za nokte – jednoj za skraćivanje a drugoj za oblikovanje – jednostavno je dovesti nokte u željeni oblik i pripremiti ih za manikuru. Rašpica se može podijeliti na dva dijela, tako da jedan dio možeš podijeliti s prijateljicom. Dostupna u 01 sharing is caring.



Moji dojmovi: Rašpica za nokte nešto je bez čega ne mogu. Sviđa mi se ova mogućnost dijeljenja rašpice i moram reći da je jednu polovicu odmah uzela baka koja, kao što već sigurno znate, često posudi neke stvarčice iz mog beauty kutka. Rašpica odlično funkcionira, praktična je i sviđa mi se što je površina ovako široka jer mi to olakšava i ubrzava rašpanje. Strana za skraćivanje brzo sredi nokte, a stranu za oblikovanje volim koristiti i za rašpanje cijele površine nokta kako bih skinula onaj masni dio i produžila trajanje lakova na noktima.

Cijena: 10,90 kn


essence love.joy.care – maska za spavanje


Što kaže Essence?
Mirni snovi! Za brzi oporavak ili zasluženi san maska za spavanje ima slatki dizajn “zaklopljenih očiju” i osigurava ti ugodan odmor. Visoko kvalitetan materijal s vanjske strane i nježan velur s unutarnje strane osigurava ugodno nošenje. Dostupna u 01 good night sweetie!


Moji dojmovi: Maska za spavanje je nešto što sam oduvijek željela imati. Vjerujem da ćemo se sve složiti da je ova maska preslatka. Meka je i udobna, trakice ne stežu i spavanje je uz nju pravi užitak. Odlična je za popodnevni kratki odmor kada vam 30 ili 45 minuta sna znače više od cjelonoćnog spavanja.

Cijena: 15,90 kn


Jeste li već isprobale nešto iz Essence "love.joy.care" trendovske kolekcije?

*PR proizvodi

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates