utorak, 8. ožujka 2016.

Catrice LE “Graphic Grace” [RECENZIJA]

Drage moje, danas nam je na redu recenzija stvarčica iz predivne Catrice limitirane kolekcije "Graphic Grace". Kolekcija koja ružičastim tonovima doziva proljeće me oduševila, a koji su moji favoriti iz ove kolekcije, saznajte u nastavku...


Graphic Grace by CATRICE – Quattro sjenilo za oči


Što kaže Catrice?
Četiri visoko pigmentiranih sjenila u jednoj atraktivnoj ambalaži s linearnim uzorkom. Koncept ujedinjuje jednu jarku boju kako bi se naglasile oči – boja naranče ili fuksije - s kontrastom sive ili bež nijanse. Mat i svjetlucajući učinci daju oku izraz živosti. 
Sjenilo je dostupno u dvije verzije: broj 1 – Linearne linije i broj 2 - Umjetnost arhitekture.

Cijena: 35,90 kn


Moji dojmovi: Osim predivne ambalaže, ovu paleticu krase i odlična sjenila, idealna za korištenje na dnevnoj bazi. Verzija koju sam ja dobila je 01 Linearne linije. Paleta je praktična, dobro se zatvara, ali posudice sjenila nisu čvrsto zalijepljene pa treba pripaziti jer nisam sigurna da bi preživjele pad. Sjenila su divne teksture, meka i lako se nanose. Dobre su pigmentacije i odličan izbor za dnevne lookove. Ružičasta nijansa u paleti je pun pogodak jer će uz ostale neutralne tonove odlično osvježiti svaki look. 

Ocjena: 5/5



Graphic Grace by CATRICE – Kohl Liner olovka za oči


Što kaže Catrice?
Podvucite crtu. Meka olovka za oči sa ekstra dugim vrhom, te mekom ultra crnom teksturom daje smokey rezultate - ili za klasični stil tuševa za oči ili za intenzivan crni smokey efekat na očima. Dosupno je u crnoj 01 boji.

Cijena: 27,90 kn



Moji dojmovi: Kohl liner je malo nastradao u transportu, ali sam ga srećom uspjela vratiti u ambalažu bez nekih većih oštećenja. Ambalaža je praktična, ali upravo zbog problema koji se dogodio, ne bih preporučila nošenje u torbici. Liner je izrazito meke kremaste teksture, lako se nanosi i postojan je na kapku. Trajnost mu je do 8 sati kada lagano gubi sjaj, ali boja i dalje ostaje.  Izvrstan je kao baza za ultra-tamni smokey eyes, a i samostalno odlično izgleda.

Ocjena: 5/5


Graphic Grace by CATRICE – Olovka za obrve


Što kaže Catrice?
Profesionalna olovka za obrve sa kremastom i vosku sličnoj teksturi. Tanki i trokutasti vrh je idealan da optički napuni i oblikuje obrve, dok kraj sa četkicom oblikuje i definira obrve. 
Boja je dostupna u jasen smeđoj, te garantira prirodan make up look.

Cijena: 23,90 kn



Moji dojmovi: Odmah moram napomenuti da su moje prirodne obrve naprosto očajne. Dugo vremena sam nosila šiške upravo iz razloga kako bih sakrila rijetke obrve. Catrice "Graphic Grace" olovka je savršena za moje obrve, ali boja je presvijetla i pretopla. Šteta što ova olovka dolazi u samo jednoj nijansi jer vjerujem da bi mnoge djevojke konačno pronašle savršen proizvod za obrve. Inače je odlične, kremaste teksture, možete pritiskom kontrolirati intenzitet boje, a češljićem lagano izblendati početak obrve. Ako vam nijansa odgovara, sigurna sam da ste upravo pronašle svoju omiljenu olovku za obrve.

Ocjena: 4/5




Graphic Grace by CATRICE – Powder rumenilo


Što kaže Catrice?
Fino puderasto rumenilo u dvije naglašene boje ove kolekcije – boji fuksije i boji naranče skladno spojene linearnim uzorkom. Rumenilo daje svjež izgled i naglašava jagodice. Apsolutni must have za početak nove godine! 
Dostupno u jednoj boji - C01 Structured Shapes. 

Cijena: 31,90 kn


Moji dojmovi: Odmah moram reći kako je rumenilo moj apsolutni favorit. Kombinacija dvije predivne nijanse daje licu posebnu živost i svježinu, a možete se poigrati i koristiti ih odvojeno. Rumenilo ima divnu meku. puderastu teksturu. Odlično je pigmentirano i potreban je tek dodir kista kako biste pokupile dovoljnu količinu rumenila. Lako se nanosi i blenda, a onaj fini osjećaj puderaste teksture koju možete osjetiti kada prstima dotaknete rumenilo, ostaje i na obrazima. Trajnost je odlična i nisam primijetila nestajanje rumenila čak niti nakon 8 sati nošenja.

Ocjena: 5+/5


Što vam se najviše sviđa iz Catrice "Graphic Grace" limitirane kolekcije? Jeste li već isprobale neke proizvode iz ove kolekcije?

*PR uzorci

Broj komentara: 6:

  1. Rumenilo je i moj favorit. Kombinacija divnih vibrantnih nijansi savršena za proljeće i ljeto. Jedva čekam da ova kolekcija dođe i u moj grad. Rumenilo ću svakako kupiti. Hvala na dobrim fotkama.
    Mare M.

    OdgovoriIzbriši
  2. baš me zanima ova olovka za oči <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Rumenilo mi je definitivni favorit cijele kolekcije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno :) divan uzorak i odlična kombinacija boja

      Izbriši

 
 
Blogger Templates