srijeda, 17. veljače 2016.

OOTD: Winter wind

Jučer sam vam pisala o proljetnim trendovima, a danas se vraćamo u zimski đir. Hladan vjetar koji puše zadnjih dana inspirirao me za jedan zimski outfit. Boje u mom ormaru i dalje čekaju sunce pa sam tako opet u crno-bijelim tonovima. Ovaj outfit sa toplom pletenom haljinom najčešće nosim u šetnju gradom ili popodnevnu kavicu.


Haljina je sa Shein dućana i jako je topla i udobna. Stigla je za nekih 10-tak dana i odmah sam znala da ću ju često nositi. Meka je i ugodna na tijelu, ne grebucka što se inače zna dogoditi sa ovakvim haljinama. Dolazi u univerzalnoj veličini i zbog kroja zaista odgovara gotovo svim veličinama, od S do XL. Nije prozirna i uz nju možete kombinirati čak i tamno donje rublje. Volim ovu kombinaciju za ležerne dnevne izlaske. Možda će mi netko zamjeriti buce u ovoj kombinaciji, ali ja ću reći da s godinama zimsku odjeću i obuću počinjemo birati prema samo jednom kriteriju: mora biti toplo. ;)

Više informacija o haljini možete vidjeti: OVDJE.







Haljina: Shein
Buce: Amadeus
Najlonke: Calzedonia
Sat: ebay
Ogrlica: ebay

Sviđa li vam se ovaj outfit? Volite li pletene haljine?

4 komentara:

  1. Jednostavno, a jako lijepo :) Sat mi se posebno sviđa :D
    Ja bih možda bolje obukla smeđe tajice/najlonke umjesto crnih

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sat je vrhunski, a košta 3 dolara :D blaženi ebay
      Tnx na savjetu, baš ću isprobati sa smeđim najlonkama :)

      Izbriši
  2. Bas je lijepa kombinacija, skroz jednostavna a bas lijepa :)

    OdgovoriIzbriši

 
 
Blogger Templates