subota, 9. siječnja 2016.

Yves Rocher LES PLAISIRS NATURE - Slasna jabuka

Vrijeme je za jedan slastan post sa dva proizvoda koja mirišu toliko dobro da ih poželite pojesti. Obožavam Yves Rocher i sve što sam do sada isprobala me oduševilo, a proizvodi koje ću vam danas predstaviti su me totalno oborili s nogu fantastičnim mirisom koji traje i traje...


Les Plaisirs Nature linija nudi razne divote u blagdanskoj limitiranoj kolekciji Slasna jabuka. Neki od sjajnih proizvoda iz ove linije su toaletna vodica, gel za tuširanje, svjetlucavi losion za tijelo, mirisna svijeća i krema za tijelo. 

Gel za tuširanje slasna jabuka


Što kaže Yves Rocher?
Gel za tuširanje obogaćen vodicom hamamelisa nježno čisti vašu kožu i ostavlja delikatni miris jabuka i vanilije. Želite iskusiti slasne trenutke uživanja dok se tuširate? Tada je za vas gel za tuširanje slasna jabuka. U ovom gelu za tuširanje otkrijte svu svježinu jabuke, suptilno naglašenu toplim i slasnim notama vanilije. Formula obogaćena vodicom hamamelisa nježno čisti vašu kožu.

Ambalaža: Simpatična, debeljuškasta prozirna bočica izrađena od čvrste plastike sa smeđim poklopcem na odvrtanje. Jednostavna i praktična ambalaža uvijek je dobar izbor, a posebno mi se sviđa prozirna bočica kroz koju možete vidjeti koliko je proizvoda preostalo. Kao što možete vidjeti na slikama ja sam bila nestrpljiva i prije slikanja sam već isprobala gel jer nisam mogla odoljeti predivnom mirisu :)


Moji dojmovi: Ono što od jednog gela za tuširanje očekujem je da ne isušuje kožu, da ugodno miriše i da taj miris potraje duže od izlaska iz kupaonice. Gel za tuširanje Slasna jabuka ispunio je sve moje zahtjeve, a ono što me oduševilo je fantastičan miris u kojem ćete poželjeti uživati svaki dan. Gel se lijepo pjeni i potrebna je vrlo mala količina za hrpu bogate pjene. Koža je nakon tuširanja meka i glatka te nisam osjetila potrebu za nanošenjem losiona u svrhu hidratacije i sprječavanja zatezanja kože.  Nježan i nenapadan slatkast miris jabuke i vanilije nešto je najbolje što sam isprobala u zadnje vrijeme. Yves Rocher je još jednom pokazao da definitivno ima najbolje gelove za tuširanje :)

Količina: 400 ml
Cijena: 49 kn / na popustu 34,50 kn
Ocjena: 5+

Svjetlucavi losion za tijelo slasna jabuka


Što kaže Yves Rocher?
Svježe note jabuke suptilno naglašene toplim i slasnim notama vanilije. Želite otkriti užitak mirisne kože nježno naglašene svjetlucavim česticama? Tada je za vas svjetlucavi losion za tijelo slasna jabuka. Naglasite ljepotu vaše kože zlatnim svjetlucavim česticama zahvaljujući ovom losionu za tijelo savršenim za blagdanske dane. Formula obogaćena uljem slatkog badema čini kožu mekom, a svježe note jabuke suptilno naglašene toplim i slasnim notama vanilije ostavit će nježni mirisni trag.

Ambalaža: Kao i kod gela za tuširanje radi se o jednostavnoj, ali praktičnoj ambalaži. Kroz prozirnu bočicu vidljiva je predivna zlatno shimmerasta boja losiona. Poklopac je smeđi, na odvrtanje što omogućuje sigurnu pohranu vašeg omiljenog losiona.


Moji dojmovi: Ova shimmerasta mirisna, hidratantna bomba oduševit će sve kozmetičke "gurmanice". Osim što predivno miriše i budi sva osjetila, odlično hidratizira kožu. Lagane je zlatne boje pa koža izgleda nijansu tamnije (što ga čini super izborom i za ljetni period), a shimmeraste čestice daju blistavi sjaj koži. Sitne shimmer čestice zlatne su boje, nisu napadne i vrlo lijepo izgledaju na koži. Losion je lagane kremaste teksture i brzo se upija u kožu ostavljajući ju mekom i hidratiziranom. Inače nisam ljubiteljica slatkastih mirisa u losionima za tijelo, ali ovaj je nešto posebno...nježan, opojan i sočan, miris koji budi sva osjetila i koji će vas pratiti cijeli dan. Losion Slasna jabuka je pravi izbor za zimske večeri uz šalicu vrućeg čaja kada si želite priuštiti nešto posebno, ali i za slatke trenutke u društvu vašeg partnera ;)




Količina: 400 ml
Cijena: 69,90 kn / na popustu 49 kn
Ocjena: 5+

Jeste li već isprobale Yves Rocher liniju Slasna jabuka? Volite li blagdanske limitirane kolekcije?

4 komentara:

  1. Nisam neki ljubitelj jabuka al mislim da bih ovo pojela , mnogo mi se dopada :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja baš nisam ljubitelj jabuka, ali kad bi ovako mirišale jela bih jabuke svaki dan ;)

      Izbriši
  2. Isprobala sam u dućanu i miris je famozan <3

    OdgovoriIzbriši

 
 
Blogger Templates