utorak, 19. siječnja 2016.

Uriage Hyseac 3-regul emulzija

Danas vam donosim obećanu recenziju Uriage 3-Regul emulzije koja me u kombinaciji sa Uriage R umirujućom i obnavljajućom kremom spasila zimskih muka. Već dugo traje moja ljubav prema Uriage proizvodima, a ova emulzija samo nas je još više povezala.


Uriage 3-Regul emulzija:

za mješovitu i masnu kožu te kožu sklonu aknama

• trostruko djelovanje: protuupalno, keratolitičko i protiv nesavršenosti kože lica

• sužava pore, matira

• brzoupijajuća tekstura fluida

•  pogodna za teenagere i odrasle

Kao što možete vidjeti, Uriage 3-Regul zvuči vrlo obećavajuće. Pošto sam već upoznata sa odličnom kvalitetom Uriage proizvoda, bila sam uvjerena da će emulzija ispuniti gotovo sve obećano. I bila sam u pravu :)


Ambalaža: Uriage 3-Regul emulzija dolazi u plastičnoj tubici sa pripadajućom kartonskom kutijicom kao i većina Uriage proizvoda. Otvor je izbočen i pri vrhu sužen što omogućuje precizno doziranje emulzije. Već sam nebrojeno puta spomenula, ali opet ću reći kako obožavam kreme i emulzije u tubicama jer je kod ovakve ambalaže higijena na najvišoj razini.


Tekstura, nanošenje: Tekstura je kremasta, radi se o fluidu koji se izuzetno brzo upija. Lijepo se razmazuje i koža je odmah nakon nanošenja spremna za uobičajenu dnevnu rutinu nanošenja podloge. Emulzija je bijele boje i ugodnog, vrlo decentnog svježeg mirisa koji brzo ishlapi s kože.



Moji dojmovi: Ne znam kako započeti hvalospjev ovoj spasonosnoj kremici koja je sve ove hladne zimske dane držala moju kožu pod kontrolom. I ne samo pod kontrolom, mogu reći da moja koža nikad nije bila u boljem stanju iako ju svakodnevno pljuska hladni zimski zrak i vjetar. Prvih desetak dana korištenja izašlo mi je par prištića, ali sam bila spremna na to jer krema sadrži kombinaciju AHA i BHA kiselina koje pročišćavaju ten. 

Pozitivni pomaci koji su odmah vidljivi: glatka koža, smanjene pore i matiran ten bez isušivanja. Nakon više od mjesec dana mogu primijetiti da mi se lice u potpunosti očistilo, miteseri su i dalje tu, ali ih je značajno manje i nisu toliko uočljivi, smanjilo se lučenje sebuma na čelu, a suhe ljuskice na obrazima i oko usta s kojima svake zime vodim bitku, ove godine se nisu pojavile. Jedna od rijetkih krema koja zaista dugotrajno matira, a ujedno ne isušuje mješovitu kožu. Vjerujem da je cjelokupnom stanju moje kože uvelike pomogla i Uriage Hyseac R obnavljajuća krema koja  je u kombinaciji sa Hyseac 3-Regul emulzijom moj HG proizvod za njegu kože.


Cijena: 109 kn
Količina: 40 ml
Gdje kupiti: u ljekarnama, Formasana, mojaljekarna.hr

Sastav: Uriage termalna voda, visoka koncentracija AHA-BHA (17%), TLR2 regulirajući kompleks, likoricija, pirokton olamin, matirajući agensi, miris.

Cijeli sastav možete vidjeti na slici:


Jeste li već isprobale nešto iz Uriage Hyseac linije? Kako njegujete kožu zimi?

3 komentara:

 
 
Blogger Templates