srijeda, 2. prosinca 2015.

STARSKIN Glowstar Foaming Peeling Perfection Puff

Nedavno su me kontaktirali iz Starskin-a i ponudili da isprobam nešto iz njihovog asortimana. Radi se o brendu koji nudi ekskluzivne maske za lice uz koje ćete se osjećati kao prava zvijezda. U današnjoj recenziji predstavit ću vam zanimljivu piling "spužvicu", a masku će isprobati čitateljica mjeseca (koju ću objaviti sutra, nisam zaboravila :)) jer želim da i moje čitateljice imaju priliku isprobati nešto što će učiniti da se osjećate kao zvijezda na crvenom tepihu.


Starskin je od nedavno dostupan i u Hrvatskoj, a ako vas zainteresira ova priča, proizvode možete pronaći u Douglasu, a ako vam Douglas nije u blizini možete ih nabaviti i online, primjerice na Asosu. Kod nas je, ako se ne varam, dostupno 6 vrsta maski za lice i piling u obliku "spužvice". Cijene Starskin proizvoda su oko 80 kn.


Odlučila sam kako ću vam recenzirati baš ovaj proizvod jer je jedini koji se može koristiti više puta, točnije - možete ga koristiti 3 puta, za razliku od maski koje su isključivo za jednokratnu upotrebu. Teško da bih mogla steći nekakav konkretan dojam nakon jednog korištenja pa sam zato odabrala piling. 


Kao što ste mogle vidjeti na slikama, Starskin piling dolazi u žutoj "vrećici" sa svim potrebnim uputama za korištenje. Koristi se tako da otrgnete gornji dio, ulijete malo vode u vrećicu, nekoliko puta stisnete spužvicu kako bi se stvorila pjena i nježno prijeđete njome po cijelom licu, koncentrirajući se na čelo, bradu i nos. Ovaj postupak ne bi trebao trajati duže od 3 minute te nakon toga isperete lice mlakom vodom i posušite ručnikom.



Posebnost ovog pilinga je u tome što sadrži AHA kiseline te omogućuje nježno, ali učinkovito uklanjanje mrtvih stanica kože i osigurava blistav izgled vaše kože. Tako barem tvrde iz Starskin-a. Učinak je zaista sjajan, ali na mojoj osjetljivoj i trenutno dehidriranoj koži izaziva lagano peckanje i crvenilo, doduše kratkotrajno, ali opet nije nešto što želim uopće doživjeti. Nakon korištenja koža se smiri kroz sat-dva, a učinak blistave i glatke kože nestaje već sljedeći dan što me malo razočaralo. Dobre strane su što smanji pore i očisti dobar dio mitesera, ipak za ovu cijenu očekivala sam puno više. Lijepo si je ponekad priuštiti neki luksuzni tretman, ali za 80 kn možete pronaći puno bolje pilinge sa dugotrajnijim djelovanjem.

Evo i slike korištenja :) nije baš melem za oči, ali barem vidite kako to sve funkcionira. 


Sastav možete vidjeti na sljedećoj slici:


Što mislite o ovakvom obliku pilinga? Koji je vaš piling favorit?

*PR proizvod

4 komentara:

  1. Peckanje i crvenilo iskreno me totalno ohladilo, thx na obavjesti jer i meni je koza sad suha.

    OdgovoriIzbriši
  2. Da je bar i mene..neću bit mirna dok ga ne kupim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ponekad je najbolje sam isprobati jer svaka koža drugačije reagira :) nadam se da će tebi odgovarati

      Izbriši

 
 
Blogger Templates