srijeda, 11. studenoga 2015.

OOTD: Lovely midi skirt

Zaredalo se nekoliko postova vezanih uz modu pa nastavljam u istom tonu sa jednim OOTD postom jer mi je stiglo toliko lijepih stvarčica koje moram podijeliti sa vama. U međuvremenu sam bila u shoppingu u Mađarskoj pa ću vam u narednim danima pokazati svoj ulov i podijeliti iskustva...


Inače nisam ljubiteljica širokih, masivnih suknja A kroja, ali u ovoj se baš dobro osjećam. Udobna je, zgodna za kombinirati i ima praktične džepove što je odlično jer često ne znam gdje bih s rukama pa ih onako ležerno strpam u džepove :)

Suknja je sa Romwe-a i definitivno je najkvalitetniji odjevni komad koji sam do sada imala prilike isprobati sa raznih webshopova. Materijal je čvrst, ne djeluje jeftino, a sama suknja je bogata, podstavljena i idealna za hladnije jesenske dane. Mislim da se najbolje slaže sa uskim majicama, ali vjerujem da bi isto tako divno izgledala i uz košuljice.

Stigla je brzo, za nekih desetak dana bez ikakve greške. Nije smrduckala i odmah sam ju mogla prošetati :) Na moju visinu od 176 cm taman prekrije koljena, a nižim djevojkama bi sezala i nekoliko centimetara ispod koljena (ovisi i hoćete li ju nositi na struku ili bokovima). Trenutno je snižena na 16,67 dolara.

Detaljne mjere, kao i sve druge informacije o suknji možete pronaći: OVDJE.





Suknja: Romwe
Majica: H&M


Najlonke: Calzedonia
Gležnjače: Ayakdaş Ayakkabı


Kako vam se sviđa današnji outfit? Volite li midi suknje?

1 komentar:

  1. Ti si mi stvarno slatka i simpatična, ali ne sviđa mi se ova suknja. Bar ne bi bila za mene, imam dojam da bi izgledala široko u nju, a još sam manja od tebe za koji cm. Obavezno bi visoku petu na nju kombinirala.

    OdgovoriIzbriši

 
 
Blogger Templates