utorak, 13. listopada 2015.

OOTD: Sportski outfit

Danas ću vam pokazati kako to izgleda kada ja idem u brzu šetnju. U ovakvom izdanju me još niste vidjele pa eto, konačno imate priliku vidjeti i jedan sportski outfit kod mene. Za moje sportsko nadahnuće zaslužna je mornarska majica koja jednako dobro izgleda i u sportskim i u casual izdanjima.


Otkako mi je stigla majica sa Romwe webshopa iskombinirala sam ju u hrpi kombinacija od traperica, jednostavnih pencil suknji pa sve do trenirke. Ovu majicu mogle ste primijetiti u jednoj od mojih wishlista, a nakon što je stigla u moje ruke mogu reći da nisam požalila što sam ju skinula sa wishliste.

Na prvi pogled i dodir vrlo je lagana, mekana i tanka te mi se činilo kako će mi u njoj biti hladno. Čim sam ju obukla, shvatila sam da ćemo se često družiti u hladnim jesenskim danima jer grije kao dekica. S unutarnje strane tkanina je vrlo fina i meka, poput paperja i mislim da je baš to razlog što majica grije kao luda. Obožavam kada me naručene stvari ovako oduševe i zapravo to i jest čar online shoppinga - kada ne očekuješ puno, a dobiješ odličan komad odjeće.

Dostupna je u veličinama od S do XL, a trenutno je snižena na 10 dolara što je odlična ponuda. Više informacija možete pronaći: OVDJE





Majica: Romwe
Hlače: Adidas
Tenisice: Converse All Star


Kako izgleda vaš outfit za šetnju? Sviđa li vam se majica?

2 komentara:

 
 
Blogger Templates