utorak, 29. rujna 2015.

Fall - Inspired Wishlist

Tmurno vrijeme i kiša natjerali su me na pospremanje ormara. Ljetnu odjeću spremila sam jer ju očito više neću trebati, a jesensku i zimsku sam detaljno pregledala, odvojila što planiram nositi, a ono što ne planiram podijelila. Nikad ne bacajte odjeću, jer uvijek ima netko kome će dobro doći, posebno u hladnim jesenskim i zimskim danima.


Prve na mojoj današnjoj wishlisti su haljine. Sigurno već znate da mi je haljina najdraži odjevni predmet, a za jesen biram uske, midi dužine.





Kakva bi to jesenska wishlista bila bez kaputića. Osobno volim neobične kapute i balonere koji su najupečatljiviji dio cijele odjevne kombinacije. Zadnji je već naručen i nestrpljivo ga očekujem svakog dana, a kako je već pošteno zahladilo planiram mu promijeniti svrhu u haljinu :) baš me zanima kako će to ispasti.







Resicama i pomalo kaubojskom stilu ove sezone ne mogu odoljeti. Dućani su prepuni jaknica sa resicama, a ja sam svoje favorite pronašla online.







I zadnje što se našlo na mojoj jesenskoj wishlisti je obuća. Prije svega volim udobnu obuću, cijena mi nije važna, ali volim imati omiljene cipele/čizme u barem dvije nijanse, obično su to crna i bež. Gležnjače su mi must have za jesen i već imam u glavi kakve želim kupiti. Evo što mi je posebno zapelo za oko...




Što vam se najviše svidjelo sa današnje wishliste? Koje su vaše shopping želje?

4 komentara:

  1. Marijana Šimić29. rujna 2015. u 19:36

    Aaa gležnjače obožavam. Ove bež ,smeđe i crne čizme su ko za me stvorene.Volim i ja midi dužinu haljina, ta dužina mi je uvijek bila nekako najženstvenija. I kaputić na pruge ovaj u tri boje je predobar.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se za midi haljine :) a idealne su za ovo prijelazno razdoblje uz gležnjače :)

      Izbriši
  2. Kaputi su prelepi, odlicno izgledaju. :)

    OdgovoriIzbriši

 
 
Blogger Templates