utorak, 22. rujna 2015.

Byphasse tonik i mlijeko za čišćenje

Današnju recenziju pišem s guštom, o proizvodima koji su napravili pravi boom i pokazali da kvaliteta ne mora biti skupa. Radi se o Byphasse kozmetici koja je već neko vrijeme dostupna u dm drogerijama...


Byphasse kozmetički brend osmišljen je 2000. godine u Barceloni, u Španjolskoj. Odlikuje ga visoka kvaliteta i povoljna maloprodajna cijena. Byphasse je španjolska kozmetika na bazi termalne vode prisutna u preko 60 zemalja svijeta na 5 kontinenata. Byphasse prati trendove, ali i svoje kupce, te nudi nešto novo. Trenutna ponuda broji preko 140 proizvoda od čega je oko 40-tak dostupno i na policama dm prodavaonica.

Byphasse tonik sa ružinom vodicom



Ambalaža tonika je ogromnih 500 ml i to je ono što mogu odmah pohvaliti. Na proizvodima za čišćenje i toniziranje lica ne volim štediti i uvijek me živciralo strahovito brzo pražnjenje uobičajenih 200 ml, a sada konačno imam proizvod na kojem ne moram i što je najvažnije - ne želim štediti jer je odličan. 

Miris tonika je vrlo ugodan, cvjetni i na licu se zadržava oko 10 minuta, ali vas to ne mora zabrinjavati jer je vrlo nježan i niti malo napadan. Iako se radi o toniku sa ružinom vodicom, miris ruže nije toliko intenzivan već se više osjeti decentan miris poput proljetnog cvijeća.

Tonik je vrlo nježan prema koži, ali učinkovito osvježava i uklanja višak masnoće sa lica. Ostavlja kožu svježom, čvrstom i elastičnom. Nema osjećaja zatezanja, a koža je čvršća, pore su sužene i u cjelini lice puno bolje i zdravije izgleda. Primijetila sam kako mješovitoj koži odlično odgovaraju proizvodi sa ružinom vodicom, a ovaj tonik samo je potvrdio moje zapažanje.


Količina: 500 ml
Cijena: 24,90 kn
Ocjena: 5+
Mlijeko za čišćenje lica i očiju


Ambalaža mlijeka je kao i kod tonika, ogromnih pola litre koje će trajati cijelu vječnost. Osim toga jako mi se sviđa što se može koristiti i na očima bez opasnosti od peckanja ili iritacija. Čak i ako slučajno uđe u oko, ovo mlijeko je toliko nježno da neće izazvati suze i peckanje.

Mlijeko je ugodnog, nježnog mirisa koji podsjeća na omekšivače rublja. Tekstura je kremasta, niti previše rijetka niti pregusta, idealna da pokupi šminku i nečistoće s kože, a kožu nahrani i ostavi mekom i glatkom. 


Mlijeko je vrhunski proizvod. Otkriće 2015. godine. Toliko nježan, a opet savršeno učinkovit proizvod koji jednako dobro skida šminku i sa lica i sa očiju. Odlično uklanja sav makeup, čak i maskaru, a ne izaziva iritacije. Ono što me oduševilo je njega koju mlijeko pruža - nakon korištenja nemate onaj osjećaj zatezanja zbog kojeg prvo što poželite je umočiti lice u  ultra hidratantnu kremu. Koža je nakon korištenja nahranjena, meka, elastična, baš kao da ste upravo nanijele omiljenu hidratantnu kremu.


Količina: 500 ml
Cijena: 24,90 kn
Ocjena: 5+

Nakon ovako dobrog starta sa Byphasse proizvodima veselim se isprobavanju i proizvoda za njegu tijela, a posebno su mi za oko zapeli gel za smanjenje opsega tijela i krema za učvršćivanje koje uskoro planiram isprobati :)

Jeste li već isprobale nešto od Byphasse kozmetike? Koji su vaši Byphasse favoriti?

Broj komentara: 9:

  1. Isprobala micelarnu i oduševljena sam. Odličan brend :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Probala sam baš taj tonik :D I ja sam oduševljena.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam probala, ali citala sam dosta pozitivnih komentara tako da pocinje da me zanima ovaj brend. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda da su svi koju su isprobali ostali oduševljeni, tako da se svakako isplati probati, a i cijena je stvarno pristupačna :)

      Izbriši
  4. Ne razumijem zašto tolika buka oko ovih proizvoda. Sastojci tih proizvoda su očajni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jednostavno je: odlično rade ono što trebaju ;) a po pitanju sastava, koristila sam HE kozmetiku puno goreg sastava.

      Izbriši
  5. Probala sam mlijeko za tijelo od slatkog badema i dobila sam blagu alergijsku reakciju po cijelim rukama popraćenu svrbežom , tako da se nažalost više ne usudim probati nijedan njihov proizvod.

    OdgovoriIzbriši

 
 
Blogger Templates