ponedjeljak, 17. kolovoza 2015.

OOTD: Blue & Snakeskin outfit

Prije nekoliko dana stigao mi je jedan zanimljiv blejzer koji sam snimala duže vrijeme, a kada je konačno stigao u moje ruke, zaljubila sam se na prvi pogled. Kako je konačno malo zahladilo uspjela sam ga iskombinirati i predstaviti u današnjem postu.


Blejzer je stigao sa SheIn stranice. Primijetila sam kako su im svi blejzeri/sakoi/jaknice odlične kvalitete pa sam i od ovoga puno očekivala. Kada je stigao primijetila sam da je jako lagan, materijal je tanak i idealan je za ljetne večeri i početak jeseni. Izuzetno je udoban, uopće ga ne osjećam dok ga nosim i ne smeta mi prilikom kretanja (ne steže u leđima/ramenima). Podstavljen je i ima tanke naramenice koje podižu cjelokupan dojam. Efektan je i posebno mi se sviđa kako stoji uz plavu ili žutu boju. Blejzer je izrađen po uzoru na Zarin i mogu reći da vrlo dobro prati original i kvalitetom i izgledom.

Kod naručivanja ovog blejzera preporučila bih vam da odaberete za broj veću veličinu od one koju nosite. Moj blejzer je veličine L, a inače nosim M veličinu. Detaljnije o blejzeru možete vidjeti --> OVDJE







Blazer: SheIn
Shirt: ebay
Shoes: Planet obuća
Jewelry: ebay

Sviđa li vam se ovaj outfit? Volite li naručivati odjeću online?

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates