utorak, 25. kolovoza 2015.

Favoriti za njegu kose

Moja kosa je zahtjevna i često me dovodi do ludila. Sklona je kovrčanju, ali i petljanju zbog tankih vlasi kojima često bojanje nikako ne ide u korist. Situacija je sljedeća: masno tjeme, suhi vrhovi, petljanje, brz gubitak volumena. Tim koji mi pomaže sa ovim problemima predstavit ću vam u nastavku...


Krenimo sa šamponom. Šampon je proizvod za njegu kose koji najčešće mijenjam, a zadnjih nekoliko kupovina vjerna sam Shaumi. Shauma Keratin Strong šampon namijenjen je tankoj kosi kojoj nedostaje lepršavosti i elastičnosti. Idealan za sve koji poput mene imaju tanke vlasi, ali gustu kosu, a samim tim i nekoliko problema poput raščešljavanja i nedostatka lepršavosti. Ono što će se svidjeti svima koji paze kako njeguju svoju kosu je činjenica da ovaj šampon ne sadrži silikone. Kako je djelovao na moju kosu? Odlično! Lomljenje vrhova koji su inače pucali zbog isušenosti smanjeno je na minimum, tanke vlasi moje kose su postale čvršće i elastične (vlas kose više ne puca ako ju pokušam „rastegnuti“) te kosa djeluje puno življe i blistavije.

Shauma Keratin Strong je vrhunski šampon koji može stati uz bok puno skupljim i razvikanijim šamponima. Predivno miriše, zaglađuje kosu (posebno vrhove), a već od prvog korištenja kosa je čvršća, ali na dodir mekša te vrhovi manje strše. Sviđa mi se što ne masti i ne otežava dodatno kosu te uz njega izdržim čak 2 dana bez pranja (da, čak :D inače kosu perem svaki dan, a uz ovaj šampon kosu perem svaki drugi, ponekad ju perem čak tek treći dan).


Umjesto klasičnog regeneratora koristim Gliss Million Gloss regenerator u spreju koji se ne ispire. Idealan je za situacije kada ste u žurbi i nemate vremena držati regenerator 2-3 minute pa onda još i ispirati... S ovim regeneratorom stvar je jednostavna - pošpricaš ravnomjerno po kosi i gotovo (eventualno još osušiš, ako ga nanosiš na mokru kosu). Volim ga jer ne masti kosu, olakšava raščešljavanje i lijepo zagladi vrhove.


Za dodatni efekt zaglađivanja poput opeglane kose koristim Loreal Vitamino Color A-Ox kremu. Zaljubila sam se u ovu kremu već s prvim nanošenjem. Znate onaj lijepi izgled kose kad frizerka ode sa strane, natrlja nešto po dlanovima i nanese na kosu, a vas obavije predivan, nježan miris i poof kosa postane svilenkasto meka, čarobno ravna i očaravajuće blistava - taj rezultat moguće je postići uz ovu kremu. Mislim da sam dovoljno rekla :)


U danima kada ne znam šta ću sa kosom volim se poslužiti dobrim starim trikom - gužvanjem kose kojim postižem razbarušeni look. Za kovrčavi, razbarušeni look koristim dvije pjene za kosu, ovisno koliko intenzivan efekt želim.

Obožavam koristiti pjene za kosu jer omogućuju jednostavno i brzo stiliziranje kose, ali me smeta kada slijepe kosu. Got2b pjena odlično obavlja svoj posao i ne lijepi kosu niti ruke prilikom nanošenja. Volim kada neki proizvod ispuni u potpunosti dana obećanja, a ovo je jedan od takvih. Volumen, blistav sjaj, kosa meka na dodir i ugodan miris odlike su ove pjene za kosu. Najčešće ju koristim za razbarušene frizure koje traže volumen te odlično funkcionira u tu svrhu. Miris pjene je ugodan i ostaje na kosi sve do sljedećeg pranja što je odlično ako recimo ne volite miris dima u kosi nakon izlaska (miris pjene blokirat će miris dima). Po meni najbolje što ova pjena nudi je jako, ali fleksibilno učvršćivanje bez efekta slijepljene kose.

Taft Color Mousse koristim kada želim nešto slabije učvršćivanje, laganije kovrče, manju razbarušenost i ležerniji izgled. Odlično funkcionira, lijepo definira kovrče, frizura dosta dugo traje, a uz malo truda može se dobro iščešljati iz kose. Sviđa mi se jer ne daje onaj slijepljeni izgled i kosa nakon nanošenja nije tvrda kao da sam stavila ljepilo, a ne pjenu za kosu.


I na kraju, tu je jedan proizvod čiju ste recenziju nedavno čitale. Radi se o Got2b Beach Girl Salt spreju koji osigurava izgled kao s plaže. Ovaj sprej svakako ide i u ljetne favorite jer omogućava bezbroj varijacija od razbarušenog looka/punđe do predivnih valova koje ćete postići uz dvije pletenice i malo Salt spreja. Koristit ću ga i u jesenskim danima zbog divnog mirisa koji podsjeća na more.


Za kraj vam ostavljam kako moja kosa izgleda uz korištenje ovih proizvoda. Inače, bojam ju svaka 4 tjedna, a zadnje šišanje bilo je u 2. mjesecu (znam, grozna sam :Đ ). Na prve dvije slike kosa je oprana Shauma Keratin Strong šamponom, posušena fenom i pošpricana Gliss Million Gloss regeneratorom u spreju. Na zadnoj slici uz navedeno korištena je Vitamino Color A-Ox krema i Got2b Salt sprej.




Što vi koristite za njegu kose? Koristite li dugotrajno iste proizvode za njegu kose ili ih često mijenjate?

Broj komentara: 5:

  1. Ovaj šampon je i moj favorit ;) super je

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlični favoriti, osim pjena ua kosu koje ne volim

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako detaljan post, bravo :)
    Nisam probala ništa od ovih proizvoda, ali zanima me šampon :)

    OdgovoriIzbriši

 
 
Blogger Templates