četvrtak, 9. srpnja 2015.

NOTD: Sea waves manikura

Jučer sam se malo igrala sa divnim Essence The Gel nail polish lakovima. Ovog ljeta za mene nema mora tako da očekujte hrpu novih postova, inspiracije imam, samo je potrebno realizirati sve ideje. Prva od ideja je više pažnje posvetiti nail artu i usavršiti trenutno skromne vještine.


Za današnju manikuru koristila sam Essence The Gel nail polish lakove koji su me oduševili jer osiguravaju dugotrajnost, izražajnu boju i odlično prekrivanje poput pravog gela za nokte. Nijanse su 03 give me nude, baby! - nježna mliječno bijela nijansa sa sitnim šljokicama koja ne prekriva u potpunosti nokat već je poluprozirna te je idealna za francusku manikuru i 31 electriiiiiic - fenomenalna kraljevsko plava nijansa, koja u 2 sloja u potpunosti prekriva nokat.

Moram napomenuti kako nisam neki stručnjak u nail artu, ali ovo ljeto sam odlučila posvetiti se igranju sa noktima tako da ćete imati prilike pratiti moj napredak ;)

Inspiracija za ovu manikuru bili su mi morski valovi. Koristila sam water marble tehniku i na kraju prelakirala nokte jednim laganim slojem 03 give me nude, baby! Nadam se da će vam se svidjeti ;)







Jeste li već isprobale The Gel nail polish lakove? Volite li water marble manikuru? Kako vam se sviđa moj pokušaj?

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates