srijeda, 15. srpnja 2015.

Balea SUNDANCE sprej poslije sunčanja sa zaštitom od insekata

Obožavam multifunkcionalne 2u1, 3u1... proizvode. Kada sam kupila ovaj, zapravo sam tražila zaštitu od insekata, ali bez onog strašnog mirisa koji osim insekata otjera i sve ostalo od vas. Do sada me Baleina SUNDANCE linija nije iznevjerila tako da se ovaj sprej brzo našao u mojoj košarici. Kako sam zadovoljna sprejem, saznajte u nastavku...


Što kaže Balea?
"S aloe verom i pantenolom, umiruje i hladi kožu nakon sunčanja te štiti do 4 sata od uboda insekata i do 2 sata od ugriza krpelja. Prikladno za djecu stariju od 2 godine. Dermatološki ispitano."

Upotreba:
Prije upotrebe protresti. Nakon sunčanja ravnomjerno raspršiti na čistu kožu i potom dobro razmazati rukom da svi dijelovi kože budu pokriveni. Za površinu podlaktice preporučuje se upotrijebiti oko 1 ml spreja (cca 6-7 pritisaka na pumpicu). Ne prskati na lice. Kod primjene na licu sprej prvo raspršiti u dlanove, a zatim u tankom sloju nanijeti na lice izbjegavajući područje oko usta i očiju.


Upozorenja:
Čuvati u dobro zatvorenom spremniku, na dobro prozračenom, suhom mjestu, odvojeno od živežnih namirnica. Spriječiti dodir s očima. Izbjegavati udisanje aerosola. Osigurati dobru ventilaciju prostora. Ne prskati djeci na ruke. Ne prskati na oštećene dijelove kože (npr. opekline od sunca). U slučaju iritacija prekinuti primjenu.


Ambalaža je simpatična plavo žuta, oku ugodna plastična bočica. Praktična je, stane u svaku torbicu i nema straha od otvaranja proizvoda u torbici. Raspršivač je odličan, neće zaštekati i dobro rasprši sprej tako da ga u samo nekoliko poteza možete razmazati po rukama i nogama (tako ga najčešće koristim.)


Sam sprej je mliječno bijele, gotovo prozirne boje, ali čim se razmaže boja postaje potpuno prozirna. Na slici ispod možete vidjeti kako izgleda upravo nanešen, ali ne i razmazan ;) nanosila sam ga iz nešto bliže udaljenosti kako biste mogle uočiti boju koju sam vam maloprije spomenula.


Moji dojmovi:

Prvo par riječi o nanošenju. Kao što sam već rekla, lako se nanosi i brzo upija, ono što mi se baš i nije svidjelo je pomalo ljepljiv osjećaj na koži prvih nekoliko minuta, ništa strašno, ali nekome će možda zasmetati. Ono što mi se jako svidjelo je ugodan osjećaj hlađenja i zaštita od insekata koja stvarno djeluje. Miris je nježan i osvježavajuć, malo podsjeća na sprejeve protiv komaraca, ali daleko je to od onog intenzivnog, neugodnog mirisa. Sviđa mi se što brzo umiri kožu nakon izlaganja suncu, a isto tako obožavam osjećaj hlađenja koji tako dobro dođe na +35 stupnjeva.

Prvo isprobavanje ovog spreja bilo je usmjereno baš na zaštitu od komaraca. Naime, legla sam u krevet i čula onak grozni zvuk komarca koji se upravo pripremao počastiti se i srknuti malo moje krvi. Upalila sam svjetlo i on je magično nestao, ponovo legla, evo ga opet...i onda sam se sjetila...sprej! Brzo sam se našpricala i legla, očekivajući malog napasnika koji se, gle čuda, više nije vraćao. Ista stvar je i sa muhama. Znate onaj osjećaj kada se jedna muha baš namjeri na vas i ne daje vam mira? Lako se možete spasiti uz ovaj sprej, jer ga muhe ne podnose :D

Ovaj sprej zbog svega navedenog, zaslužio je čistu peticu!


Jeste li već isprobale neki od Sundance proizvoda? Što koristite nakon sunčanja?

Broj komentara: 5:

  1. Isprobala i slažem se :D baš dobro rashladi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Osjećaj svježine i hlađenja je neopisiv :) odličan za ljetne dane

      Izbriši
  2. Obozavam ovakve proizvode nakon suncanja, zaista su odlicni. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja :D a konačno sam pronašla i nešto što tjera komarce, a ne "smrdi" ;)

      Izbriši

 
 
Blogger Templates