subota, 27. lipnja 2015.

Catrice 12h Matt Mousse puder u pjeni

Do sada sam imala poprilično loša iskustva sa puderima u pjeni. Većinom sam završavala sa "prljavim" flekicama po licu ili su mi toliko isušili kožu da se nenormalno ljuskala. Iskustvo koje je doživjela gotovo svaka vlasnica mješovite kože barem jednom u životu. Zbog prethodnih loših iskustava pudere u pjeni zaobilazila sam u širokom luku, ali moja velika znatiželja je ipak pobijedila te sam isprobala Catrice puder u pjeni koji me totalno oborio s nogu. 


Što kaže Catrice?
"Tekstura Mousse make-up pudera u pjeni lagano se nanosi i ostavlja ugodan osjećaj, čak i na suhoj koži. Pore i fine linije vidljivo su prekrivene - završetak je gladak, puderast i apsolutno prirodan. Za besprijekoran ten."


Ambalaža pudera je praktična: staklena posudica sa plastičnim poklopcem. Dobro se zatvara i nema straha da će se slučajno otvoriti ukoliko ga nosite u torbici. Netko će reći da možda nije najsretnije rješenje po pitanju higijene, ali ja ionako kistove (pogotovo kist za puder) perem nakon svakog korištenja. 


Tekstura pudera je vrlo lagana i baršunasta, topi se u dodiru sa kožom i odlično stapa sa tenom. Nijansa koju sam kupila je 020 Nude Rose i iako bi trebala biti rozog podtona lijepo se stapa sa svim tonovima kože. Iako se brzo suši na licu, lako je raditi sa njim te se da fino izblendati prema vratu. Posebno mi se sviđa što ne oksidira - nakon 8 sati (koliko ga ja najčešće imam na licu) isti je kao kada sam ga tek stavila na lice. 

Prekrivanje je srednje do jako, ovisno o tome jeste li ga nanijele u jednom sloju ili nadograđivale. Čak niti sa dva sloja pudera nemam osjećaj težine na licu, ne dolazi do začepljenja pora niti ikakvog zatezanja ili isušivanja kod dužeg korištenja. Svoju glavnu funkciju matiranja odlično obavlja. Čelo i nos su moje kritične (čitaj: masne) točke. Obično mi se dogodi da većina pudera jednostavno klizne sa nosa, a čelo se zasjaji već nakon sat-dva. Catrice 12h Matt Mousse oduševio me jer je prvi koji je na mom licu izdržao oko 8 sati bez ikakvih popravaka i uz to je izgledao kao da sam ga upravo stavila na lice. Isto tako nisam primijetila dodatno isušivanje normalnih do suhih dijelova tj. obraza što mi se inače događalo sa svim puderima u pjeni koje sam isprobala.



Evo kako to izgleda na licu. Na jednoj polovici je Catrice 12h Matt Mousse puder u jednom laganom sloju, a na drugoj čista koža sa svim svojim nepravilnostima ;) 
Možete primijetiti kako imam hrpu madeža po licu, a Catrice puder ih u potpunosti prekriva.



Cijena: 39,90 kn
Količina: 16 grama
Nijanse: 010 Soft Ivory, 020 Nude Rose, 025 Light Beige, 030 Natural Beige
Dostupnost: DM, Muller, Kozmo
Ocjena: 5+

Zaključak: Odličan, povoljan puder za masnu i mješovitu kožu. Ako tražite dobro prekrivanje i matiranje bez isušivanja onda definitivno isprobajte ovaj puder. Usudim se reći da vrlo dobro parira hvaljenom Revolonovom Colorstayu koji mi ponekad zna isušiti obraze za razliku od Catrice 12h Matt Mousse s kojim mi se to nije dogodilo.

Sastav:
CYCLOPENTASILOXANE, DIMETHICONE, PHENYL TRIMETHICONE, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, CYCLOHEXASILOXANE, SILICA, TRIBEHENIN, TALC, C30-45 ALKYL METHICONE, C30-45 OLEFIN, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, METHICONE, PARAFFINUM LIQUIDUM (MINERAL OIL), PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN, ETHYLPARABEN, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Koristite li pudere u pjeni? Kakva su vaša iskustva? Jeste li već isprobale Catrice 12h Matt Mousse puder?

Broj komentara: 9:

  1. Sviđa mi se! Super što si pokazala kako izgleda samo na pola lica, onda se vidi prava djelotvornost :) Btw, obožavam ovakve ogrlice, mogu ih kupovati stalno.... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala sam sa slikom prije i poslije, ali je nemoguće uhvatiti isto osvjetljenje ;) a za ogrlice i ostali nakit, suosjećam :D užasna sam po tom pitanju, imam ih hrpu, ali uvijek želim još

      Izbriši
  2. Imam ovaj puder i jako ga volim koristiti. No, ja sam ga u jednom razdoblju koristila svakodnevno sto je rezultiralo isusivanjem lica. No sve sam to rijesila uvodenjem bogatije nocne njege lica. Definitivno ga preporucujem svima sa masnom i mjesovitom kozom!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod mene je obavezna svakodnevna bogata hidratacija jer u suprotnom vrlo brzo završim sa dehidriranom kožom tako da nisam primijetila isušivanje, ali svakako se slažem da bi mogao isušivati ako se ne obrati pažnja na hidrataciju ;)

      Izbriši
  3. Obozavam ovaj puder, nisam nista ocekivala, ali bas nista, a onda me iznenadio savrsenim pjenastim finishom i zaista nalikuje mousseu :) divan proizvod, slazem se sa svim sto si rekla :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je bilo i kod mene ;) nula očekivanja i onda oduševljenje :D

      Izbriši
  4. Odličan je! Jedini nedostatak je što naglašava suhe dijelove kože, a ja ih imam par iako mi je koža mješovita :/
    Ono što najviše volim kod njega je savršen pjenasti finish <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Probaj sa bogatijom hidratantnom kremom :) ako ti masti lice, nanosi ju kao noćnu njegu i vjerujem da bi se problem trebao riješiti ;)

    OdgovoriIzbriši

 
 
Blogger Templates