četvrtak, 12. ožujka 2015.

J.Cat The Big eye pencil

Sigurno ste primijetile zanimljiv logo ovog poprilično mladog brenda na tržištu. Kao pravi mačkoljubac nisam mogla odoljeti ovom brendu te sam prije nekoliko mjeseci kupila olovku za oči čiju recenziju možete pročitati (sa malim zakašnjenjem jer sam ju obećala puno ranije) u nastavku...

Za početak nekoliko osnovnih informacija:
J.Cats kozmetiku možete kupiti u Danijel Cosmetics prodavaonici u Osijeku ili na njihovom webshopu. Ovaj brend je zapravo "sestra" poznatijem NYX brendu koji je također dio asortimana Danijel Cosmeticsa.

The Big Eye pencil je vrlo slična NYX-ovoj Jumbo olovci za oči. Dolazi u količini od 5 grama, a rok upotrebe je 12 mjeseci od otvaranja. Na ambalaži je označeno kako se radi o "cruelty free" proizvodu što me posebno razveselilo. Cijena ove olovke je oko 38 kn.

Nijansa koju ja imam je Crystal White.


Tekstura olovke je meka i kremasta, sa sitnim, finim shimmerom koji daje dojam da je olovka zapravo srebrna, a ne bijela. Odlično je pigmentirana i lijepo se blenda na kapku, ali kako nisam ljubitelj olovki za oči nosim ju samo na waterlineu ili eventualno u unutarnjem kutu oka. Na waterlineu izdrži oko 2-3 sata što je odlično s obzirom da mi oči jako suze i većina olovaka izdrži maksimalno sat vremena.


Na swatchevima možete vidjeti kako olovka izgleda nanešena u dva sloja. Toliko je dobro pigmentirana da u dva sloja postiže gotovo efekt metala, odnosno folije koja se iz bijele presijava u srebrnu nijansu.



Jedina zamjerka koju imam je što se olovku mora šiljiti jer smatram da bi puno bolja opcija da se olovka izvlači na odvrtanje jer ovako prilikom šiljenja dosta olovke propadne, a i teško je pronaći odgovarajuće šiljilo za ovakve veće olovke.

Sastav:



Jeste li isprobale nešto od J.Cat kozmetike? Kako vam se čine?

4 komentara:

  1. Niam probala, ali izgleda zanimljivo, izgleda kao nyx jumbo eye olovka za oči

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako probaj :) i slažem se sa usporedbom za NYX Jumbo eye olovku

      Izbriši
  2. Odlično mi izgleda, a i pigmentacija joj je super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super je pigmentirana i trajnost joj je super :) očekivala sam da će brzo nestajati sa waterline-a jer je jako kremasta, ali dosta dugo izdrži

      Izbriši

 
 
Blogger Templates