utorak, 9. prosinca 2014.

Golden Rose Jolly Jewels lak za nokte

Drage moje, bliži nam se Božić i Nova godina - razdoblje u kojem nam je dopušteno pretjerati u blještavilu šljokica i glittera. Ja sam već krenula tim stopama, za početak na noktima. Ovih dana moje noktiće krasi Jolly Jewels lak iz Golden Rose-a, a danas sam vam konačno pripremila recenziju navedenog ljepotana.


Golden Rose Jolly Jewels kolekcija idealna je za ovo blagdansko razdoblje. Dolaze u 17 prekrasnih nijansi od kojih ćete se teško odlučiti samo za jednu. Sve nijanse sadrže glitter i šljokice. Količina koju dobijete je 10,8 ml, a cijena oko 30 kn.


Nijansa koju sam ja odabrala je 102. Radi se o predivnoj srebrnoj nijansi koja se sastoji od sitnih, finih šljokica i krupnijeg glittera u obliku šesterokuta. 

Ovo definitivno nije još jedan šljokičasti lak kod kojega će šljokice ostati u bočici dok ćete na noktu imati tek pokoju šljokicu i prozirni lak. Ovaj lak je izuzetno bogat šljokicama koje već u jednom premazu prekrivaju nokat. Na noktima mi izdrže maksimalno 3 dana bez baze ili top coata, ali to je nekakav prosjek za lakove sa šljokicama. Skidanje također, ništa lakše ili teže nego ostali šljokičasti lakovi - uz omatanje folijom šljokice se puno lakše skidaju. 


Četkica je standardne dužine, čvrsta je i nisam imala nikakvih problema s njom (ne znam događa li se to samo meni, ali recimo kod Essence lakova za nokte mi zna četkica ispadati iz čepa). Lijepo pokupi sve šljokice i ravnomjerno ih rasporedi po noktu, a lakiranje nokta obavim u 3-4 poteza.


I za kraj, ono najvažnije - kako izgleda na noktima. Na swatchevima sam lak nanijela u dva sloja, a ako vam ni to nije dovoljno možete dodati još jedan sloj (meni je i sa dva sloja efekt sasvim okej :) ).




Jeste li već isprobale Golden Rose Jolly Jewels lakove za nokte? Volite li šljokice na noktima?

Broj komentara: 6:

  1. Volim šljokičaste lakove, pogotovo ovako srebrne! Ovaj je savršen <3 Samo što me uvijek muči skidanje laka sa šljokicama :S

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mene :D ali su predivni pa im opraštam teško skidanje.

      Izbriši
  2. Jao divan je za ovo doba godine <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam ih 5 iz te kolekcije i obožavam sve do jednoga! <3 Ovaj nemam, ali imam zlatni. Slažem se sa komentarom gore vezano za skidanje, al zato tu uvijek podlak i folija pritekne u pomoć :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dvoumila sam se između srebrnog i zlatnog, ali sve mi se čini da će se i zlatni uskoro naći u mojoj kolekciji :)

      Izbriši

 
 
Blogger Templates