ponedjeljak, 17. studenoga 2014.

Zimska wishlista

S obzirom da zbog hrpe obaveza nisam stigla napisati, a još manje ispuniti svoju wishlistu za jesen stižu dvije wishliste - jedna zimska koju ću vam pokazati danas i jedna božićna koja stiže narednih dana.
Planirala sam pisati i ebay wishlistu, ali sam većinu stvari odmah naručila. Polako su stvarčice počele stizati tako da se nadam da će do kraja mjeseca sve stići i onda pripremam članak sa ebay recenzijama, ali vratimo se mi na današnju temu :)
Dakle, ova zimska je nešto skromnija, ali zato će ona božićna biti velika jer svi znamo da je to period kada mahnito kupujemo i što treba i što ne treba.

Izvor slike: www.northallegheny.org

Quelques Notes d'Amour iz Yves Rochera


Volim isprobavati mirise i teško da ću se zadržati na jednom. Obično se brzo zasitim jednog mirisa, pa isprobavam druge, onda se nakon nekog vremena vratim prvom i tako u krug. Od do sada isprobanih (a ima ih popriličan broj) mogu reći da mi se samo dva nisu svidjela. Naravno, čim sam primijetila novitet iz Yves Rochera, odmah sam ga poželjela imati te se tako i našao na zimskoj wishlisti. Gornje note ovog parfema su bergamot, ružičasti biber; srednje note: Damask ruža, Guaiac drvo, Patchouli, a bazne note: Cedar, Amiris, Benzoin.

Yves Rocher Volume Elixir maskara


Ah, maskare :) moja slaba točka. Imam ih previše, ali jednostavno ne mogu odoljeti. Evo što obećaje ova i što je to tako zanimljivo kod nje da se našla na mojoj wishlisti. "Njena tekuća, kremasta formula bogata peptidima hibiskusa ojačava i intenzivno obnavlja keratinsko vlakno trepavica. Primjetno gušće trepavice bez otežavanja i zajamčena besprijekorna postojanost tijekom cijelog dana. Konusni oblik četkice s dvostrukim vlaknima omogućava vrlo precizno nanošenje maskare."

Avon Mr and Mrs Frosty


Božićne pjene za kupanje sa mirisom jabuke ili brusnice i naranče :) Dovoljno? Ok, ovo je možda više za božićnu wishlistu, ali nisam mogla odoljeti. Cijeli Avonov katalog pun je odličnih ponuda i zbilja se teško odlučiti. Ovo miriše na Božić, a ja jako volim Božić i već me hvata euforija.

Avon Hidrokolor ruževi


Na wishlisti su mi već duže vrijeme, a sada je konačno došlo vrijeme da nagradim sebe sa nekoliko pravih blagdanskih nijansi. Tek nedavno sam se oslobodila i počela nositi tamnije nijanse, a kako sam dobila hrpu komplimenata zbog njih odlučila sam malo popraviti kolekciju ruževa u kojoj su do sada prevladavale svjetlije nijanse.

Pupa BB krema + primer


Zahvaljujući mojoj dragoj Martini imala sam priliku isprobati ovu kremicu i na prvu me oduševila. Čim potrošim trenutnu BB-icu kupujem ovu jer mi je zimi uvijek problem sakriti suhe dijelove koji se ljuskaju, a ova krema to savršeno prekriva.

Lancôme Golden Riviera Collection: Star Bronzer Palette


Ovaj bronzer mi nije neophodan, ali je toliko divan da ga jednostavno želim i moram imati. Blijede sam puti, a uz malo bronzera čak uspijem postići "normalan" ten s kojim me ljudi neće pitati jesam li bolesna. Definitivno su mi bronzeri must have, ne samo ljeti nego i zimi, samo u pristojnijoj količini :)

Lancôme Juicy Tubes Gift Set
Inače nisam ljubitelj sjajila, ali ovi mališani definitivno uljepšavaju dan. Padam na slatka pakiranja i slatke proizvode, a osim toga Lancome me nikad nije iznevjerio kvalitetom. Ako ne znate što pokloniti nekome, ovo je odličan poklon koji bi, vjerujem, oduševio svaku djevojku.

Šešir od vune


Zimu ne volim iz razloga što moram nositi kapu, a pronaći idealnu kapu za mene je nemoguća misija. Ipak, za ovo prijelazno razdoblje našla sam nešto što mi se jako svidjelo - vuneni šeširić! Preslatki šeširići koje sam pronašla na ebayu dolaze u nekoliko boja: crnoj, bež, smeđoj, prljavo rozoj, crvenoj i bordo.

Čipkasta majica


Za samo 60tak kuna pronašla sam i divnu majicu, također na svemogućem ebayu. Strah me da kakav materijal bi mogao stići, ali mislim da ću ipak riskirati jer je predivna, a moguće ju je nositi u svim godišnjim dobima, osim ako niste zimogrozni. :)

Volite li wishliste? Što je na vašoj zimskoj wishlisti?

3 komentara:

  1. Crap..izgleda da ću i ja morati uzet mr i mrs frosty..pakiranje je preslatko :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Totalno sam se pronašla u ovom dijelu o maskarama :D Svašta tu ima lijepoga, želim ti da ti sv. Nikola donese bar neku sitnicu s ovog popisa ;) Baš me zanima i Božićna wishlista.

    OdgovoriIzbriši

 
 
Blogger Templates