srijeda, 5. studenoga 2014.

Catrice recenzija

Današnja recenzija posvećena je Catrice proizvodima: Catrice Camouflage i Catrice Prime and Fine Anti-Red base. Jedan me oduševio, a drugi ipak nije u potpunosti ispunio moja očekivanja. Pogađate već koji je koji?


Catrice Camuflage Cream

"Istinski must-have za besprijekoran ten. Kamuflažna krema dugotrajne teksture se nevjerojatno stapa s kožom za nevidljive korekcije. Pouzdano prekriva nepravilnosti kože, pigmentacijske mrlje i crvenilo kože. Učinkovita kamuflažna krema pruža visoko prekrivanje i može se koristiti s puderom za vodootporan efekt. Dostupna u tri različite nijanse."


Dugo vremena slušam hvalospjeve o ovom proizvodu, ali mi je trebao duži period da se odlučim na kupnju jer nisam bila sigurna koliko mi je trenutno potreban. Tijekom ljeta je moje lice bilo u poprilično zadovoljavajućem stanju, ali dolaskom hladnijeg vremena za moje lice kreću problemi – crvenilo, zatezanje, dehidracija, seboreični dermatitis i nezaobilazno perutanje, a kad se svemu tome pridruže i prištići stanje postaje katastrofalno. Catrice kamuflažu nabavila sam upravo za takve dane kada je mome licu potrebno jače prekrivanje različitih nepravilnosti. Je li ispunio moja očekivanja? U potpunosti!

Camouflage Cream dolazi u crnoj kutijici sa plastičnim poklopcem na odvrtanje. Kutijica je izrađena od čvrste plastike i neće se oštetiti prilikom pada. Za cijenu od oko 25 kn dobit ćete 3 grama proizvoda koji će trajati dosta dugo jer se sporo troši.

Dostupna je u tri nijanse - 010 Ivory, 020 Light Beige i 030 Rosy Beige. Moja nijansa je Light Beige i za zimski period mi je ipak malo pretamna, dok mi ljeti savršeno odgovara.

Tekstura je gusta i bogata, lijepo se razmazuje i blenda te se odlično stapa kožom. Prekrivanje je srednje do jako, odlično prekriva i crvenilo i prištiće. Unatoč jakom prekrivanju osjećaj na koži je lagan i prozračan, a ne težak kao što je to često slučaj sa proizvodima za kamuflažu bogate teksture.

Kako sve ne bi ostalo na riječima pokazat ću vam kako ova kamuflaža prekriva madeže. Nanesena je u jednom sloju i nije blendana. Blendanjem i dodavanjem još jednog sloja u potpunosti ih prekriva.


Ocjena: 5+

Prime and Fine Anti-Red Base

"Anti-Red Baza ima laganu zelenu boju. Ona vidljivo neutralizira neželjeno crvenilo poput malih vena ili nečistoća kože. Rezultat: gladak izgleda tena i mekana struktura kože s optički rafiniranim linijama i porama. U isto vrijeme, shimmer pigmenti daju sjajni učinak. Dermatološki testirano."


Kao što već možete pretpostaviti ovo je proizvod koji me nije osvojio. Ne mogu reći da je loš, ali ipak ne ispunjava očekivanja koja sam imala.

Glavni problem koji se javlja na mojoj koži kada dođu hladniji dani je crvenilo. Pomislih kako je ovo idealno rješenje za moje probleme, ali sam nažalost ostala ravnodušna.

Ova baza dolazi u zelenoj tubici, praktičnog je oblika i lako se dozira zbog suženja na vrhu. Za 30 ml potrebno je izdvojiti 37,90 kn.


Tekstura je kremasta, rjeđa. Lako se razmazuje i dobro upija u kožu. Zelene je boje koja bi trebala neutralizirati crvenilo. E tu dolazimo do problema. Po pitanju proširenih pora djeluje odlično, ali crvenilo jako slabo neutralizira, rekla bih gotovo neprimjetno. Uz to sadrži šljokice, prave šljokice koje bi trebale dati "sjaj" koži, ali se meni ne sviđaju i smatram da im nije mjesto u bazi za lice.

Trenutno nemam većih problema sa crvenilom, a ovako izgledaju pore nakon nanošenja Prime and Fine Anti-Red baze:


Sastav možete vidjeti na sljedećoj slici:


Ocjena: 3.5

Jeste li već isprobale ove proizvode? Jesu li vaša iskustva drugačija?

4 komentara:

  1. Nisam koristila ni jedan ali mi Camuflage Cream deluje veoma interesantno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odličan je i jako funkcionalan, tako da osim na problematične dijelove, može i na cijelo lice ;)

      Izbriši
  2. Puno dobrih stvari sam čula o camuflage cream i mislim da ću ju napokon pokupiti :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tako sam i ja :) sad se pitam zašto sam toliko dugo čekala!

    OdgovoriIzbriši

 
 
Blogger Templates