utorak, 21. listopada 2014.

Le Petit Marseillais

Dugo vremena sam promatrala Le Petit Marseillais proizvode u dm-u. Mamio me gel za tuširanje s mirisom meda od lavande o kojemu sam čula hrpu pozitivnih stvari. Obožavam sve što ima veze s lavandom pa je tako i ovaj gel bio ono što mi se prvo svidjelo iz ponude. A onda sasvim slučajno, u prolazu, isprobala sam tester hidratantnog mlijeka za tijelo koji je bio izložen i dogodila se ljubav! Današnja recenzija tako će biti posvećena gelu za tuširanje i hidratantnom mlijeku za tijelo od kojih se ne odvajam protekla 2 mjeseca.


Gel za tuširanje s ekstraktom meda od lavande



Gel je kremaste teksture, bijele boje i daje bogatu pjenu. Ono što je posebno kod svih Le Petit Marseillais gelova za tuširanje su njegujuća i hidratantna svojstva. Naravno da vam kao njega suhe kože neće biti dovoljan samo gel za tuširanje, ali lijepo je osjetiti promjenu koja je kod ovih gelova baš vidljiva. Koža je nakon tuširanja meka i glatka, ne zateže što mi se zna dogoditi sa agresivnijim gelovima. I na kraju, miris :) koji je predivan. Čak i ako ne volite miris lavande nemojte odbaciti ovaj gel za tuširanje jer ga je zavoljela i moja majka koja inače ne podnosi miris lavande. Nježan i ugodan, obavit će cijelu kupaonicu svojim divnim mirisnim notama. Šteta što se na koži ne zadržava dugo.



Hidratantno mlijeko za tijelo s karite maslacem



Postoje dvije verzije ovog mlijeka, na izbor su vam stavljeni 
- slatki badem i arganovo ulje 
- eterično ulje kamilice i mlijeko smokve.
Moj izbor pao je na eterično ulje kamilice i mlijeko smokve nakon što sam isprobala tester u dm-u na ruci i provela dan neprestano "njuškajući" što to toliko dobro miriše. Mlijeko dolazi u girly rozoj ambalaži i kremaste je teksture. Po pitanju njege sam zadovoljna i vjerujem da ćete biti zadovoljne njegom ukoliko vaša koža više naginje suhoj nego normalnoj koži. Volim ga koristiti i nakon depilacije jer eterično ulje kamilice odlično umanji iritacije i crvenilo kože. Miris me, kao što ste mogle primijetiti, oduševio i jako mi je žao što se kratko zadržava na koži - tek nekih 2-3 sata, ali zbog odlične hidratacije i njege volim koristiti ovo mlijeko.



Jeste li već isprobale Le Petit Marseillais proizvode? Kako ste zadovoljne?

4 komentara:

  1. Inače koristim PLM šampone za kosu, ali sad si me zainteresirala i za njihove ostale proizvode. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hjoj, sada mislim da ću i ja morati kupiti barem jednu njihovu stvarčicu :D Zanima me, kolika je njihova cijena?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gel za tuširanje oko 15 kn, a losion oko 25 kn ;) stvarno su odlični!

      Izbriši

 
 
Blogger Templates